رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

آقا رادین

سرويس كالسكه رادين عسلم

1390/10/20 13:21
1,878 بازدید
اشتراک گذاری

رادين عزيزم، قند عسلم، سلام. قربونت بشم كه اين روزا داري حسابي بزرگ ميشي و همه شكم ماماني رو پر ميكنيلبخند عزيزكم اين روزا چون ديگه جات كمتر از قبل شده زياد لگد نميزني و بيشتر بدن نازت رو كش و قوس ميدي و توي دل مامان وول ميخوري. بابايي صبح زود كه بيدار شده بود و من هنوز خواب بودم دستشو گذاشته بود روي شكمم و كش و قوس دادنت رو حس كرده بود و كلي ذوق كرده بود. ميگفت قشنگ احساس ميكردم كه رادين داره بدنش رو كش و قوس ميده. اي جان مامان و باباماچ عزيزم ديروز عصري سرويس كالسكه ات از تهران رسيد و من و بابايي هم بدون معطلي رفتيم مغازه و آورديمشون. نميدوني من و بابايي چه حس قشنگي داشتيم از ديدن وسايل تو و تصور وجود تو توي اون كالسكه و كرير. من كه كرير رو گرفته بودم دستم و با تصور اينكه تو الان داخلش هستي باهات حرف ميزدم و قربون صدقت ميرفتم و بابا هم مي خنديد و ذوق ميكرد. وقتي هم اومديم خونه دوباره همه رو از اول نگاه كرديم و منم از وسايلت و اتاق قشنگت فيلمبرداري كردم. عزيزم سرويس كالسكه ات به رنگ فيروزه اي هست و خيلي هم با رنگ اتاقت ست در اومده. مباركت باشه ماماني. قرار بود ديروز سرويس خوابت هم برسه كه متاسفانه نرسيد و بابا رضا هم كلي ناراحت شد از اين بدقولي فروشنده ها. ديروز برات يه سرويس حوله خيلي قشنگ و بامزه هم خريديم كه يه حوله ربدوشامبري خيلي ناناز هم توش هست. عزيزم اميدورام هرچه زودتر اين مدت براي من و بابايي بگذره تا تو بيايي و از وسايلت استفاده كني و ما هم لذتشو ببريم. همينجا ميخوام از مادر عزيزم كه با مهربوني هميشگيش و عشق مادرانه اش رفاه و آسايش فرزندانش رو فراهم ميكنه و هزينه سيسموني رادين عزيزم رو به عهده گرفته و به من و همسرم در اين راه و در تمام مدت بارداري ام كمك كرده و پشتيبانيمون كرده تشكر و قدرداني كنم و دستاي مهربونش رو بوسه باران كنم. مادر عزيزم هميشه بودن تو در كنارم مايه آرامش قلبمه. من و رضاي عزيزم و رادين نازنينم دوستت داريم و ازت ممنون و سپاسگزاريم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

لیلا
20 دی 90 15:00
مبارکه مبارک . به سلامتی انشالله . به رادین خاااان

مرسي خاله ليلا جون يه هم براي تو

مامان ارميا
21 دی 90 8:50
اي جانم. مباركش باشه. يادش به خير من هم همش تصور مي كردم ني ني بياد و مثلا لبلسهاش رو بپوشه چه حسي به آدم مي ده و كلي ذوق مي كردم. ايشالله رادين گل خاله به سلامتي رشدش كامل بشه و بياد و ما هم زودتر روي خوشگل و ماهش رو ببينيم.

مرسي خاله جوني
ساحل
21 دی 90 9:13
جیگر طلا خاله عزیز نازنینم مبارککککککککککککککک مبارککککککککک با یه دنیا بوس و ارزوی سلامتی برای تو قشنگ من

مرسي خاله مريم مهربونم

خاله هسا
21 دی 90 18:55
اقا رادین مبارکت باشه خاله اییییدست مامانی طلا هم درد نکنه
nafas
23 دی 90 14:45
سلام مهرناز جون شرمنده چندوقتیه ان نشدم برای همه چیز بهت تبریک میگم اسم خوشگل رادین اتاق خوشگل رادین و سیسمونی نی نی انشالاه مبارکش باشه

مرسی آتی جان

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد