رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

آقا رادین

انتظاری دیگر ، به پایان رسید.....

1390/11/7 11:08
1,029 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری بابایی و مامانیniniweblog.com

رادین بابا بالاخره انتظار به سر اومد و بعد از یک ماه و اندی سرویس خواب خوشملت رسیدniniweblog.comبعد از اینکه نصاب ها قطعاتشو به هم وصل کردن که البته اینکار حدود ٢ ساعت طول کشید من و مامانی با وسواس خیلی زیاد اتاقتو تمیز کردیمniniweblog.com  niniweblog.comوسایلتو توی کمد و کشوها چیدیم و اتاقتو تزیین کردیم. اونم چه تزیینییییییییniniweblog.comمن که میخوام تا نیستی تو اتاق تو گل پسرم بخوابم البته هنوز پرده اتاقت نرسیده که احتمالا اونم تا دو هفته دیگه میرسه خلاصه الان منو مامانی کارمون این شده که همش بریم تو اتاقت بشینیم و تو رو در حال بازی کردن تصور کنیمniniweblog.comو کلی ذوق کنیم. چون هنوز اتاقت کامل نشده نمیتونم عکساشو واست بذارم ولی به زودیه زود اینکارو میکنم. اتاقت زیباست نفس بابا ولی تا خودت توش نباشی این زیبایی تکمیل نمیشهniniweblog.com.منو مامانی سعی میکنیم همیشه اون چیزی که توی توانمون هست برای راحتی و خوشحالیه تو انجام بدیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله مهسا
7 بهمن 90 12:03
بسلامتی بابایی. مبارکش باشه

مرسی خاله مهسا جون سلامت باشی
لیلا
7 بهمن 90 18:03
انشالله به سلامتی . مبارک باشه
خاله مریم
7 بهمن 90 18:05
سلام رادین جون خاله قربونت برم خوشبحالت که اتاق خوشگل و ناز داری اینقدر دوست داشتم اونجا بودم و اتاقتو از نزدیک میدیدم و البته عکس سرویس خوابت رو توی اینترنت دیده بودم اونروز رفتم عبدل آباد و توی مغازه دیدم که گذاشته بودنش خیلی ناز بود عزیزم اینقدر خاله مریم ذوقشون رو کرد فدات بشم ان شالله به زودی به دنیا میای و زیبایی اون تخت زیبا رو هزار برابر میکنی دوستت دارم بوسسسسسسسسسسسس

مرسي خاله جونم. تو چقدر مهربوني. منم دوست داشتم تو بودي و اتاقمو ميديدي

مامان ارمیا
9 بهمن 90 12:59
مبارکه مبارک
سلام خوبی؟ رادین گلم چطوره. دلم براتون تنگ شده بودا. ببخش چند وقت نتونستم بهتون سر بزنم.

مرسی دل منو رادین هم واسه شما و ارمیا جون تنگ شده بود
shima
14 بهمن 90 12:31
هورااااااااااا اومد مبارک پسملی باشه زودی مامانیش عکس بگیر ببینم
sahar
20 بهمن 90 10:50
رادین کوچولو واقعا قدر مامانو بابای خوبت رو بدون به خدا خیلی گلند. راستی نینی منم 3ماه کوچکتر از نینی شماست.زودتر عکسهای اتاق نینی رو بذارین

مرسی سحر جون. باشه به زودی میذارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد