رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

آقا رادین

بینایی سنجی

1394/11/5 8:54
737 بازدید
اشتراک گذاری

مدتیه که رادین موقع تماشای تلویزیون مدام پلک میزنه و چشمای خوشگلش اذیت میشن. از دیدن صحنه پلک زدنهای مکرر رادین اعصابم بهم میریخت، مخصوصا وقتی که این پلک زدنها به یک چشمی پلک زدن منتهی میشد و تصمیم داشتم در اسرع وقت ببرمش بینایی سنجی تا خیالم از بابت ضعیف بودن یا نبودن چشمهای پسرکم راحت بشه. تا اینکه بالاخره موقعیت جور شد و پنجشنبه یک بهمن مامان جون برای رادین نوبت گرفت. از شب قبلش رادین رو از نظر ذهنی آماده کرده بودم که قراره فردا بریم چشم پزشکی و ... تا اینکه روز پنجشنبه ساعت یازده صبح رفتم بالای سرش و با ناز و قربون صدقه بیدارش کردم. چقدرم که اینکار برام سخت بود. واقعا دلم نمیومد پسرکمو از خواب ناز بیدار کنم. تا نیمساعت داشتم باهاش کلنجار میرفتم که راضی بشه و بیاد چشم پزشکی. به بابارضا زنگ زدم و گفتم تو راضیش کن. بالاخره راضی شد بشرط اینکه اول یه کم پای لپ تاپ بازی کنه و بعد بریم. بهش اجازه دادم تا وقتیکه خاله مهسا آماده میشه بازی کنه و بعد بریم. از شانس ما مامان جون همون روز مریض بود و باهامون نمیومد اما تلفنی برامون نوبت گرفته بود و سفارش شده بودیم چون بینایی سنج دوست مامان جون بود. خانم نیکبخت. به هر صورتی که بود و با وجود نق نق های رادین که نمیام و ال و بل و ... و وبا کلی وعده و وعید آقا رادین رو بردیم داخل اتاق. خوشبختانه و خدارو شکر چشمای نازش هیچچچچچچ مشکلی نداشت و گفت فقط خیلییییییییییی کم و جزئی آستیگماته که باید هر شش ماه بیاریش چکاپ چشم و در پاسخ به این سوال من که دلیل پلک زدنهاش چیه؟ گفت که این بازی بچه ها با چشماشون هست و همه بچه ها اینکارو میکنن. و دلیل دیگه اش خسته شدن چشماش در اثر بازی با مویابل و لپ تاپ و تبلته وگرنه مشکل دیگه ای نداره. وقتی رفتیم بیرون از رادین پرسیدم حالا ترس داشت واقعا؟ گفت نهههههههههههآرام بعدم برای اینکه به وعده هام عمل کرده باشم از همون کلینیک و از باجه کتابفروشیش یه کتاب و دوتا نقاب موش و گربه براش خریدم که نقاب گربه اش رو خیلی دوست داره. واقعا خیالم از بابت چشمای رادین آسوده شد و بار سنگینی از روی دوشم برداشته شد. خدایا شکرت بخاطر همه الطافت و مهربونیاتبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد