رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

آقا رادین

تولد 4 سالگی عشق مامان

1395/1/7 7:53
652 بازدید
اشتراک گذاری

رادین عزیزم، همه زندگیم، جونم، عمرم، نفسم، امروز هفتم فروردین ماه روزیه که تو قدم در دنیای من گذاشتی و با اومدنت طعم شیرین مادر بودن رو به مذاق جانم چشوندی. چه خوش طعمی بود طعم مادر شدن. مادر پسری شیرین و زیبا چون تو. همه زندگیم، هر سال روز هفت فروردین برای من عطر و بوی دیگه ای داره. بوی خوش تو رو برام به ارمغان میاره و سرمست میشم از هوای تو. نفسم، خداوند بزرگ رو هزاران بار که نه بلکه بیشتر و بیشتر شکر میکنم و دستهامو به سمت آسمونش دراز میکنم و عاشقانه و مادرانه شکرگزارش میشم بابت دادن تو در این روز زیبا و منحصر بفرد زندگی من. تولدت مبارک شیره جانم، گل همیشه بهار مادر

Animation2birthday.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد