رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

آقا رادین

چهارمین کوتاهی

1394/12/18 8:04
540 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رادین عسل مامان بهمراه بابا رضا عصر ساعت شش رفت آرایشگاه تا موهاشو یه کم مرتب کنه. اولش که بهش پیشنهاد دادم بهمراه بابایی بره فکر نمیکردم قبول کنه ولی وقتی بابایی داشت میرفت رادینم خیلی راحت آماده شد و باهاش رفت. به بابایی خیلی تاکید کردم که موهاشو فقط مرتب کنه و کوتاه نکنه ازش. چون موهای بلند پسرم رو خیلی دوست دارم و دلم نمیاد از موهای خوشگلش کوتاه بشه. هرکس هم که موهای رادین عسلکم رو میبینه میگه چه موهای خوشگلی داره. رادین از بابا رضا خواسته بود سر راهشون برن خونه عمه سارا و باباجونش رو هم با خودشون ببرن. اول رادین موهاشو کوتاه کرده بود و وقتی نوبت بابایی رسیده بود باباجون رادین عسل رو برده بود پارک و کلی بازی کرده بود. فدای پسر نازم بشم منبوسخلاصه بعد از حدودا دو ساعت رادین و بابایی برگشتن و موهای رادین دقیقا همون چیزی بود که مد نظرم بود و خیلیییییییییی هم به پسر خوشگلم میومد. مبارکت باشه پسر خوشگل مامانمحبت این چهارمین کوتاهی موی پسرم از بدو تولدش تا الان بود. اولین بار یکسالگی، دومین بار برای عروسی عمه سارا یعنی یکسال و هفت ماهگی، سومین بار فکر کنم سه سالگی (الان دقیق خاطرم نیست ولی توی وبلاگش ثبت کردم)، و الان هم چهارمین بار در چهار سالگیآرامبعدا حتما عکس خوشگل پسرمو میزارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد