رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

آقا رادین

اولین استخر رفتن رادین عسلکم

1395/3/10 12:40
336 بازدید
اشتراک گذاری

روز شنبه 25 اردیبهشت مامان جون میخواست برای دیدن مسابقه رکورد زنی یکی از دوستانش که بهترین نجات غریق و البته رکورددار مسابقات شناست بره و به رادین هم قول داده بود که با خودش ببرش. اونروز رادین از صبح زود بیدار شده بود و ظهر وقتی که من از سرکار برگشتم هم هرکاری کردم نخوابید. ساعت چهار و نیم مامان جون آماد رفتن شد و رادین رو هم آماده کردم و بهمراه مامان جون رفت به استخر بهزادشهر. حدود دوساعت و نیم بعد برگشتن و مامان گفت که رادین دوساعت تمام توی آب شنا کرده بود و خیلی هم خوشش اومده بود و پسرکم خودش هم با کلی آب و تاب برام تعریف کرد که رفته توی استخر بچه ها و شنا کرده و برای مامان جونش که از بروجرد زنگ زد هم تعریف کرد که "مامانجون انقدر حال داد رفتم استخر"آرامزیبابوسپسرکم خیلی شنا و استخر رفتن رو دوست داره و تصمیم دارم به زودی برم براش کارت استخر شرکت رو بگیرم تا بهمراه بابارضا بره استخر و بهش خوش بگذره. چند روز بعدش که خونه خودمون بودیم پسرکم به یاد استخر و برای شنا کردن استخر بادی خودش رو برد توی حمام و پر از آبش کرد و حدود دوساعتی توی اون بازی کرد. هرچند خالی کردنش دردسر شد و تمام در حمام رو آب برداشت و موکت و پادری خیس خیس شد اما به خوشحالی پسرم می ارزیدچشمکبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد