رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

آقا رادین

هفته نيروي انتظامي

1396/7/12 17:33
309 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز سه شنبه يازده مهر بود و رادين عشق مامان مثل روزاي قبل رفت مدرسه. منم سركار بودم كه يهو يادم افتاد معلمش توي كانال گفته بود والدين به مناسبتهاي مختلف اگر دوست داشتن كاردستي درست كنن. توي تقويم روميزيم نگاه كردم و ديدم از چهارشنبه يعني امروز هفته نيروي انتظامي شروع ميشه. به بابايي زنگ زدم و بهش ليست دادم كه خريد كنه توي اينترنتم سرچ كردم و چندتا طرح پيدا كردم و ظهر كه رفتم خونه هممون بعد از ناهار مشغول كاردستي شديم. طرح يه كلاه پليس رو كشيدم و به تعداد چهارده تا درست كرديم. بچه هاي كلاس سيزده نفرن و رادين خيلي تاكيد داشت كه يه كلاه هم واسه بنيامين دوستش كه كلاس پنجمه درست كنم. عصري رفتيم واسه خريد تردميل و وقتي برگشتيم براي شام بچه ها گوشت چنجه و جوجه سيخ زدم و بعدم دوباره مشغول كلاه ها شدم. رادين ماماني هم توي كاردستي كمكم كرد. رادين و برسام همچنان مريضن و رادين بعد از شام سرفه ميكرد و حالش بهم خورد و آورد بالا. بردم خوابوندمشون و تا ساعت يك و ربع شب خودم و بابايي مشغول كاردستي ها بوديم. خيلي خووووووب از آب در اومدن. خيلي ذوق داشتم و ميدونستم رادين هم كلي ذوق ميكنه. از همه بهتر اين بود كه كاملا سورپرايز بود واسه معلم و بچه ها. رادين نيمه شب با سرفه بيدار شد و اوردمش تو آشپزخونه و بهش آب دادم و روزنامه ديواري رو نشون دادم و خيلي خوشش اومد و گفت مامان من اينو نميبرم مدرسه ميخوام بزارمش تو اتاق خودم. گفتم نه مامان اينو ببر بعدا دوباره با هم درست ميكنيم. صبح با هم رفتيم مدرسه و كاردستي ها رو هم برديم. معلم ازمون تشكر كرد و خوشحال شد. ظهر از سركار زنگ زدم كه سراغ رادينو بگيرم خانم گلاب معاونشون گفت چقدر كلاهها قشنگ شدن رادين يه دونه هم به من داد و با هم عكس گرفتيم. كلي هم تشكر كرد ازم. بچه هاي كلاس خيلي كلاههاشون رو دوست داشتن و تا ظهر موقع خونه رفتن هم سرشون بود. خيلي خوشحالم كه واسه پسركم اين كاردستيهاي خوشگل رو درست كردم. مداروشكر امروزم چهارشنبه بود و رادين ماماني دو روز توي خونه استراحت ميكنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد