رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

آقا رادین

هفته چهارم مهر

1396/7/24 13:26
353 بازدید
اشتراک گذاری

اين هفته روز شنبه رو باز با مامانجون رفتيم. رادين خيلي هم دوست داره كه مامانجون ظهر بره دنبالش و ببرش خونه خودشون بهش گفتم بابايي كه رفت سركار مامانجون دوهفته مياد دنبالت و ميري اونجا. اما يكشنبه يعني ديروز رو برسام هم ساعت هفت صبح بيدار شد و بابايي خودش بردمون مدرسه و بعدم منو رسوندن سركار. برسام عشقم توي خونه گريه ميكرد كه نرو سركار خواستم با خودم ببرمش سركار اما با باباييش برگشت خونه عشق ماماني. ظهر بابايي بانك بايد ميرفت و مامانجون و دايي امين رفتن دنبال رادين. رادين سورپرايز شده بود. توي حياط بودن زنگ ورزششون بود و داشتن توپ بازي ميكردن. ظهرم رفت خونه مامانجون و گفت نيايد دنبالم من همينجا ميخوام بمونم. دلم براش تنگ شده بود و بعد از ناهارم با برسامي رفتيم پيشش و تا شب خونه مامانجون بوديم. ديروز يه جعبه هم براي وسايل كاردستي هاشون توي كلاس، خريديم و برد داد به معلمش. وسايل رو مدرسه تهيه كرده و جعبه رو خودمون بايد تهيه ميكرديم. ديشب هم پسركم ساعت نه و نيم خوابيد و با اينحال امروز صبح ساعت هفت و نيم بزور بيدار شد. الهي فداش بشم خيلي خوابش ميومد. مامانجون اومد دنبالمون و رفتيم مدرسه. رادين موند سر صف و منم وسايلشو گذاشتم توي كلاس و رفتم سركار.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد