رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

آقا رادین

آخرين هفته از ماه سوم

1390/7/12 8:42
781 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز ماماني امروز من و شما ني ني گلم وارد هفته 13 و آخرين هفته از ماه سوم شديم. واي كه چقدر خوشحالمniniweblog.comهر يه هفته اي كه تموم ميشه و به خاطره ها مي پيونده خيلي برام خوشحال كننده است چون به ديدن و بغل كردن تو نزديكتر ميشمniniweblog.com

niniweblog.com

و اما تغييرات ني ني من در اين هفته از زندگي شيرينش در شكم ماماني:

اكنون كودك شما از فرق سر تا انتهاي بدن، حدود 7.5 سانتي متر يعني به اندازه يك ميگوي بزرگ! طول دارد و حدود 30 گرم است. صرف نظر از اندازه اندامها نسبت به يكديگر، بدن كودك شما در داخل رحم، كاملا شكل گرفته است. در مقايسه با چند هفته پبش، اندازه اندامهاي كودك شما متناسب تر شده و اندازه سر او در حدود يك سوم كل بدن است. انگشتان كوچك او (كه هر كدام يك اثرانگشت منحصر به فرد دارند) در سر جاي خودشان هستند. كليه ها و مجاري ادراري او در حال فعاليت هستند و او ادرار خود را به داخل مايع آمنيوتيك (كه قبلا آن را مي بلعيد) مي ريزد. با آغاز سه ماهه دوم حاملگي، بخش حساس و بحراني رشد كودك شما پايان يافته است و احتمال وقوع سقط جنين بسيار كاهش مي يابد.

niniweblog.com

 عزيز دل من و بابايي خوب بزرگ شو و مواظب خودت باش تا وقتي كه به اين دنيا و به روي چشماي ما قدم گذاشتي مامان و بابا از اينكه يه فرزند سالم و زيبا نصيبشون شده لذت ببرن و هرروز خدارو شكر كنن.من و بابايي هم حسابي مواظبتيم تا بتوني توي دنياي آبي خودت خوب رشد كني و قدم در دنياي عاشقانه ما بذاري. اينو بدون كه ما با آغوشي باز و عشقي بي پايان انتظار ديدنت رو مي كشيم و بزرگترين هديه زندگيمون رو تا ابد بر روي چشمانمون جا ميديم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد