رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

آقا رادین

هفته 24 ام زندگي پسري در دل مامانش

1390/10/10 11:06
1,244 بازدید
اشتراک گذاری

پسرك نازم سلام ماماني. اين هفته 24 هفته ميشه كه شما گل ناز توي دل ماماني جا خوش كردي و حالا حالاها هم مهمان دل ماماني هستي و ماماني هم با افتخار از مهمان كوچولوش پذيرايي ميكنه تا يه وقت بهش بد نگذره. توي اين هفته پسر خوشگل ماماني 110 گرم وزنش بيشتر از هفته قبل شده يعني الان تقريبا پسرك من از نيم كيلو هم بيشتر شده و ماماني اين روزا ميتونه خيلي درست و حسابي سنگينيش رو احساس كنه. ماششششششششالله به پسرم. قد پسرك من الان تقريبا به 30 سانتي متر رسيده و چون توي شكم ماماني جا كمه و ني ني كوچولو درست جاش نميشه خودشو خم كرده تا بتونه توي دل ماماني جا بشهلبخند. هرچند مامان هنوز نميدونه كه سر پسري بالاست يا پاهاي نازش اما هر روز ضربه هاي قشنگش رو بالاي نافش حس ميكنه و از اينكه پسري داره انقدر بزرگ ميشه خوشحال و ذوق زده ميشه. پوست ني ني كوچولوي من الان نازك و نيمه شفاف و چروك خورده است و اين به علت نبودن چربي در زير پوستش هست كه به زودي با تجمع چربي در بدنش پسرك من هم تپل تر ميشه و هم پوست نازكش ضخيمتر و صافتر ميشه. مغز پسرك مامان به سرعت در حال رشده و اندام چشايي اون هم در حال رشد و تكامله و دستگاه تنفسيش هم در حال كامل شدن هست. پسرك خوشگل من الان توي دل مامانش تقريبا اين شكليه:

هفته 24

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابا رضا
10 دی 90 11:13
ای جانم از باباش هم که خوشتیپ تره


مرسي بابايي جونم اما شكسته نفسي نكن ديگه من هرچقدرم خوشتيپ باشم به پاي بابايي خوشتيپ و خوش هيكلم نميرسم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد