رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

آقا رادین

دومين هفته از سه ماهه سوم

1390/11/8 12:47
814 بازدید
اشتراک گذاری

پسرك نازم سلام.  28 هفته از با تو بودن گذشت و به سلامتي دومين هفته از سه ماهه سوم هم به اتمام رسيد. خيلي خوشحالم كه به ديدن روي قشنگ تو نزديكتر ميشم و انتظار من و بابايي هم ديگه كم كم به پايان ميرسهniniweblog.com

كوچولوي ناز من الان تقريباً 910 گرم وزن و 37.6 سانتي متر قد داره. پسر خوشگل من الان ديگه ميتونه چشماي قشنگش رو كه با مژه هاي كوچولوش زينت داده شده باز و بسته كنه و به سمت هر نور شديد و ممتدي كه به شكم ماماني مي تابه سرش رو برگردونه و واكنش نشون بدهniniweblog.comلايه هاي چربي بدنش هم در حال شكل گيري هستن و براي زندگي بيرون از رحم كم كم در حال آماده شدن هست. واي قربونش برم منniniweblog.com

 

هفته 28

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابا رضا
8 بهمن 90 12:48
وایییییییییییییییییییییییی بابایی


مامان مینا
8 بهمن 90 13:35
آقا رادین ما چطوره قربونش برم من



مراقب خودت باش توی این هوا سرما نخوری نی نی مون اذیت بشه

اتفاقا بدجور سرما خوردم مرسی مامان مینا



سمیرا
9 بهمن 90 18:55
ایشالا خدا نینیتونو حفظ کنه وبلاگتونو لینک کردم شما هم اگه دوست داشتین وب پسرمو لینک کنید مرسی

سميرا جان منم لينكت كردم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد