رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

آقا رادین

اتمام هفته 30 و پایان 7 ماهگی

1390/11/22 21:33
947 بازدید
اشتراک گذاری

رادین عسل مامان سلام. قربونت برم که به سلامتی 7 ماهگیت هم تمام شد و وارد ماه هشتم شدیماچ هر چند به دلیل مشکل به وجود اومده برای مامانی و یک هفته استراحت توی خونه این هفته، هفته ای پر از استرس و نگرانی برای من و بابایی بود اما به سلامتی این هفته رو طی کردیم و وارد هفته 31 شدیمتشویق مرخصی مامان هم تمام شده و فردا باید مامانی و رادین کوچولو برن سرکارناراحت عزیزم همین امروز عصر هم من و بابایی و مامان جون و خاله مهرنوش رفتیم بازار و برای اتاق قشنگت یه قالیچه خیلیییییییی خوشگل خریدیم و برای همه اونهایی که منتظر دیدن عکسهای اتاق قشنگت هستن این خبر خوب رو میدم که به زودی زود عکسهای اتاق رادین جونم رو توی وبلاگش خواهیم گذاشت چون خرید وسایل اتاق پسری و دکوراسیون اتاقش به سلامتی تمام شده و بابا رضا هم کلی عکس ازشون گرفته تا توی وبلاگ بذاریم.

و اما تغییرات پسر کوچولوی من در هفته ای که گذشت:

اندازه پسر کوچولوی من کمی بیشتر از 39.2 سانتی متر و وزنش هم حدود 1350 گرمه. حجم مایع جنینی اون حدود 700 گرمه که با بزرگتر شدنش و بیستر اشغال کردن فضای شکم مامانی این میزان کمتر خواهد شد. نی نی خوشگل من میتونه چشمای قشنگش رو باز و بسته کنه و بین روشنایی و تاریکی تمایز قایل بشه. وایییییییی مامانی بخوره تو رو گلممممممبغل

هفته 30

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیررسام
23 بهمن 90 22:18
سلام آقا رادین ناز نازی دست مامانی درد نکنه وبلاگت خیلی قشنگه رادین جان با کمک مامانی به وبلاگ امیررسامم بیا امیر رسامم خوشحال میشه دوست خوشگ و نازی مثل شما داشته باشه رادین جان امیررسام 28 شهریور 90بدنیا اومده در ضمن به مامانی بگو برای ناز پسرمون اسپند دود کنه خاله ای حتما بازم بهت سر میزنم دوست دارم یه عالمه بووووسسسسسسسسسسسس

مرسی مامان امیرسام حتما سر میزنیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد