رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

آقا رادین

ني ني وارد هفته هفتم ميشود.

1390/6/2 10:08
651 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني نازم سلام. صبح جنابعالي به خير. خوب خوابيدي ماماني. مامان مهرناز ديشب قبل ازخواب وضع معده اش به هم ريخته بود آخه قبل از خواب گندم برشته و شاهدونه خوردم و حالم يه كمي بد شد واسه همين عرق نعناع خوردم و  توي خونه شرع كردم به قدم زدن تا يه كم هضم شدن و وقتي بهتر شدم خوابيدم اينم درس عبرتي شد براي ماماني كه قبل از خواب انقدر شكمو بازي درنياره و نخوره

عزيز دلم شما وارد هفته هفتم شدي مباركه گلم بزرگتر شدنتمن و بابايي تمام روزا رو شمارش ميكنيم و منتظريم هر هفته زودتر تموم بشه تا شما يه هفته بزرگتر بشي و به اومدنت نزديكتر بشه. هر يه هفته هم كه بزرگتر ميشي من و بابايي ميريم توي اينترنت ميگرديم و مطالب مربوط به همون هفته رو ميخونيم تا ببينيم ني ني نازمون الان چه قدر شده و چه شكليه.

عزيزم شما الان تقريبا 1.2 سانتي متري واندازه يه دونه تمشكي. آخي نازي ماماني قربون اون قدت بشه. مفصل آرنج و انگشتاي دست و پاهاي خوشگلتم الان ديگه قابل تشخيصه. دو نيمكره مغز نانازت و دندوناي سفيد قشنگت هم در حال شكل گيري هستن و گوشها و پلكهاي نازت هم كه روي چشمهاي قشنگت رو پوشوندن الان دارن تشكيل ميشن. نوك بيني كوچولوت كه من قربونش برم و گازش بگيرم كم كم نمايان ميشه.ماچ گلكم شما الان آپانديس و لوزالمعده هم داري و روده هاتم تشكيل شدن و مثل يه دونه لوبياي كوچيك داخل خونه آبي خودت داري وول ميخوري. كي ميشه ماماني وول خوردن قشنگتو احساس كنه عزيز دلم. گلم الان شما اين شكلي هستي:

ني ني 7 هفته اي من

واييييييييي مامان بخوره تو رو كه داري بزرگتر و خوشمزه تر ميشي. قربون اون دست و پاهاي كوچولوت بشم كه دارن در ميان.ديشب من و بابا رضا اين مطالب رو كه ميخونديم كلي واست ذوق ميكرديم و هي بابايي قربون صدقت ميرفت.دوستت داريم كوچولوي 1 سانتي مامان و بابا  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مری
2 شهریور 90 10:22
سلام مامان مهرناز ناز نازی امیدوارم همیشه نی نی ات صحیح و سالم بشه و همیشه سایه پدر و مادر بالای سرش باشه و بتونه مامان و باباش رو سرافراز کنه و مامان اکتیوش هم همیشه واسش مطلب های جالب بنویسه از طرف خاله مریم یه بوس آبدار نی نی ناز رو بکن

مرسي خاله مريم مهربون ني ني من چقدر خاله مهربون داره انشالله به زودي يه ني ني ناز هم مياد تو دل خودت
بابا رضا
2 شهریور 90 10:32
من نینیمو میخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

آخي باباي مهربون خوب ني ني هم تو رو ميخواد دوست داره زودتر بياد تا ببينه اين باباي مهربون كه انقدر بي تابشه كيه؟!
مامان ارميا
2 شهریور 90 10:42
سلام عزيزم. مي دونم چه حسي داري همه مامان ها اين حس قشنگ رو تجربه م يكنن. حالا بگذار تكونهاش رو حس كني ببين چه ذوقي مي كني. مي توني از روي شكم حركاتش رو ببيني.وااااااااااي خيلي خوبه.مراقب خودت و ني نيت باش.راستي با اجازه لينكت كردم. شما هم دوست داشتي اين كار رو انجام بده.

مرسي مامان ارميا كه لينكم كردي منم شما رو لينك ميكنم
nafas
2 شهریور 90 12:06
سلام مهرناز جان من اتی هستم و تقریبا نی نی هامون با هم هستن منم هفته هفتم هستم انشالاه که بسلامتی بتونیم این مراحل رو پشت سر بگذاریم برات ارزوی سلامتی میکنم

سلام اتي جان خوشحالم كه باهات آشنا شدم منم براي تو و ني ني 7 هفته ايت آرزوي سلامتي ميكنم


مژده
2 شهریور 90 14:04
سلام مهرناز جون . خیلی با احساس می نویسی . امیدوارم تمام این 40 هفته رو هر روز بنویسی . خیلی کارت درسته .
من نی نی ندارم ولی وقتی نوشته هاتو می خونم حس خوبی بهم دست می ده .
همیشه شاد و سلامت ، زندگیتون سبز

مرسي مژده جان نظر لطفته
mahshid
4 شهریور 90 0:37
salam mehrnaz joonam hale nini o khodet khobe ? ishalah har roz topol tar o bozorgtar beshe o vasamoon az nini gogoli biai benvisi

سلام مهشيد عزيز مرسي ما دوتايي خوبيم.اينشالله خدا يه ني ني سالم و ناز هم به تو بده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد