رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

آقا رادین

افطاري دايي ميثم جون

1390/6/1 9:44
601 بازدید
اشتراک گذاری

نقل خوشمزه مامان و بابا سلام 

ديروز يعني دوشنبه آخرين روز مرداد ماه بود و مقارن با 21 رمضان و شهادت امام علي(ع) و به همين خاطر ديروز تعطيل بود و ماماني توي خونه استراحت كرد.البته ظهر شاگرد خصوصي داشتم اما خوب همين كه يه روز كامل توي خونه بوديم و سه تاييمون پيش هم بوديم كلي حال داد.مامان قربونت بشه عزيزم كه هنوز نيومدي انقدردوست داشتني هستي و ما برات مي ميريم

دايي ميثم طبق روال هر سال كه توي ماه رمضون يه روزش رو بهمون افطاري ميده ديروزم واسه افطاري هممون رو به پيتزا دعوت كرد ما هم كه هممون عاشق پيتزااااااااااااا مخصوصا بابا رضاي شكموقهقهه عصري رفتيم خونه مامان جون چون قرار بود افطار اونجا سرو بشه البته بابا رضا منو زودتر برد چون ميخواستم بيشتر پيش ماماني جونم و خواهر و برادرام و ني ني هاي خواهرم باشم موقع افطار هم بابا رضا اومد و بعدشم پيتزاها رسيد آخ جون. خيلي هم خوشمزه بود ماماني البته شما هم نوش جان كردي.دست دايي ميثم درد نكنه انشالله هميشه سفره اش پربركت باشه.من تصميم گرفته بودم كه توي دوران بارداري پيتزا و سوسيس و كالباس و از اينجور چيزا نخورم چون زياد خوب نيست توي بارداري خورده بشه اما خوب از اونجايي كه مامان مهرناز حسابي شكموئه نميتونه جلوي خودشو بگيره تازه بعدشم كه اومديم خونه، عمه سارا و شوهرش اومدن خونمون و واسمون آيس پك آوردن و من بازم ناپرهيزي كردم.

واي ماماني من نميتونم 9 ماه پيتزا نخورم آخه من و بابا رضا به پيتزا معتاديم  

خلاصه ديشب خيلي بهم خوش گذشت در كنار خانواده خوبم و بابا رضاي مهربون و البته ني ني مهربون و نازم. دوستت دارم عسلمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ارميا
1 شهریور 90 11:16
سلام عزيزم. ني ني تون مباركه. اميدوارم صحيح و سالم به دنياي ما پا بگذاره. آمين ناپرهيزي نكن. به فكر يه ني ني خوب و ماه باش. به ما هم سر بزن خوشحال مي شيم.


مرسي مامان ارميا.چشم به شما هم سر ميزنم
آرمین
1 شهریور 90 11:33
وبلاگ جالبی دارید موفق باشید به ما هم سر بزنید
ملی
1 شهریور 90 12:23
سلام عزیزم
مبارکت باشه بند انگشتی نمی دونی چه لذتی داره روزهای انتظار
من خودم پیتزا توی خونه درست می کنم با قارچ و گوشت و کدو سبز و قارچ .... سسبزیجات خلاصه بد هم نمی شه تو هم اگه خواستی امتحان کن


مرسي ملي جون از پيشنهادت
بابا رضا
1 شهریور 90 13:12
بابایی جای 2 تاتون پیتزا میخوره تعریف میکنه واستون


گفتم كه شكمويي
سحر
1 شهریور 90 13:30
سلام مهرناز جون شکموووووووووووووووووو

نوش جونت اما از این به بعد حواست به اون جیگر طلا باشه و خیلی طرف فست فود نرو

بوسسسسس


سحرررررررررباشه سعي ميكنم كمتر از غذاهاي فست فود استفاده كنم اما آخه من عاشق پيتزامممممممممممم
shahed
3 شهریور 90 10:56
منم مثل خودت عاشق فست فودم
پیتزا توی خونه هم درست می کنم ولی کیف فست فود اینه که از آشپزی راحت میشی.
ما همیشه پیتزاهای سالم سفارش می دیم.
مثل مرغ یا بوقلمون یا گوشت بدون ژامبون
امیدوارم نی نی کوچولوت سالم و تپل به دنیا بیاد

مرسي شاهد جان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد