رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

آقا رادین

قرآن خواندن مامان براي سلامتي ني ني

1390/5/30 13:20
1,093 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان سلام. مامان مهرناز اين روزا حسابي مشغول خوندن قرآنه چون بايد تا آخر ماه رمضون ختمش كنه.عزيزدلم من اول ماه رمضون نيت كردم كه براي اينكه خدا يه ني ني سالم و صالح بهمون عطا كنه قرآن رو ختم كنم البته ماماني هرسال ماه رمضون  قرآن رو ختم ميكنه اما امسال نيتم فرق داشت يعني در كنار نيت هميشگيم كه سلامتي همه اعضاي خانوادم و عزيزانم هست امسال يه نيت بزرگتر هم داشتم و اون سلامتي ني ني گلم بود چون من و بابارضا مطمئن بوديم كه خداي مهربون شما رو به زودي به مهماني خونه ما مياره. از همون روز اول ماه مبارك كه شروع كردم به خوندن قرآن به همين نيت، شما هم توي دل ماماني بودي و ما هنوز خبر نداشتيم البته حدس ميزديم كه تشريف آورده باشي. من هروقت قرآن ميخوندم ميگفتم خدايا ني ني توي دلم رو سالم نگه دار ( با اينكه هنوز تست بارداري نداده بودم) و اين يعني اميد واقعي به لطف خداي مهربون.   الانم هر روز برات سوره القلم و العصر رو ميخونم چون جايي خوندم كه سوره القلم جنين رو سالم نگه ميداره و سوره العصر ني ني رو صبور ميكنه. خدايا به حق همين قرآن مقدست همه عزيزانم رو محافظت بفرما و لياقت خوندن آيات نوراني اش رو هيچوقت از من دريغ نكن. الهي آمين  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ریحانه
30 مرداد 90 13:37
التماس دعا
ریحانه بهشتی هم بخونی بد نیست


ريحانه بهشتي رو دارم و خوندمش ممنون از پيشنهادت
مامان سيد كوچولو
30 مرداد 90 14:17
ني ني ناز هنوز بند انگشتي هم نيستش... در حد چند تا سلول ناناز كه كم كم قلبش شروع ميكنه به طپش. اگه بري سونو اواخر ماه 2 ميتوني صدا قلبش رو بشنوي. من وقتي ني ني ام 9 هفته بود فهميدم باردارم( اسفند 88) و الان ني ني كانال تلويزيون رو عوض ميكنه و در كابينت ها رو باز ميكنه و من در حيرتم كه اين موجود تا يك سال قبل اصلا تو اين دنيا نبوده و حالا ....
مامان سيد كوچولو
30 مرداد 90 14:18
راه زيادي تا دنيا اومدن ني ني تون نمونده. سال ديگه ماه رمضون غذاي كمكي بهش ميدي...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد