رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

آقا رادین

بابا رضا جونم داره میاد پیشم هوراااااااااااااا

1391/2/17 19:14
1,230 بازدید
اشتراک گذاری

من و مامان مهرنازم امروز خیلی خوشحالیم. چونکه بابابی جونم فردا صبح از کیش برمیگرده و واسه دو هفته پیشمونه. فردا صبح مامان مهرناز میخواد لباس خوشگل تنم کنه و بریم فرودگاه استقبال بابا رضا. حتما بابایی بعد از دیدن من متوجه تغییرات من میشه آخه از روزی که بابایی رفت دو هفته میگذره و من دو هفته بزرگتر شدم و کلی تغییر کردم. تازه از چله هم در اومدم و واسه خودم مردی شدم دیگهاز خود راضی بابا رضا جونم من و مامانی تو این مدت خیلی دلمون برات تنگ شد و حسابی چشم انتظار اومدنت بودیم تا سه تایی بریم خونه خودمون و از کنار هم بودن لذت ببریم. ممنون که به خاطر من و مامانم سختی دوری رو تحمل میکنی. خیلی دوستت داریم بابایی جونمممممممممممقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان فاطمه حسنا
17 اردیبهشت 91 19:21
سلام. خداوند سلامتی و شادی، زیر سایه پدر و مادر، به گل پسر شما عنایت کنه؛ إن شاء الله.

ممنون عزیزم
بابا رضا
17 اردیبهشت 91 19:25
بابا رضا هم دوستتون داره و بی اندازه هم دلش تنگ شده واستون دقایق رو حتی بدون جا انداختن یکیشون میشمرم چون عاشق همچین انتظار کشیدنی هستم

بابایی جونم ما هم عاشق انتظار کشیدن برای تو هستیم

سمانه
17 اردیبهشت 91 20:50
ای جان چقدر ملوسه ،خدانگهدارش باشه هنوز کوچولویه، بزارین 5یا6ماه بشه عاشقش میشین .پسرمن الان 5/5 ماهش اونقدر شیرین شده که گاهی فکر میکنم هیچکس رو نمیتونم اینقدر دوست داشته باشم .

ممنون سمانه جان انشالله خدا پسر کوچولوی تو رو هم حفظ کنه و همیشه صحیح و سالم باشه
مامان جون نی نی
18 اردیبهشت 91 9:02
رادین جون چشمت روشن که بابایی داره برمی گرده پیشت . بوس بوس برای رادین کوچولو بزرگ مرد خونه مامان مهرنازو بابارضا

ممنون خاله جونم بوس برای شما

ساحل
18 اردیبهشت 91 10:00
خدا رو شکر که بابا رضا بر میگرده پیش مامان مهرناز دل نازک و کم طاقت و آقا رادین جیگر . ان شالله همیشه گرمای زندگیتون به گرمی کیش باشه عزیزم بوسسسسسس

مرسی خاله جونم

لیلا
18 اردیبهشت 91 10:28
به به به سلامتی . امیدوارم هفته های خوبی در کنار هم داشته باشید گلم چشمتون روشن باشه

مرسی لیلا جون

معراج
19 اردیبهشت 91 11:30
سلام مامان مهرناز وضعیت ما وانتظار کشیدن های ما مثل هم هست و ما همیشه با نی نی هامون باید دقیقه ها رو بشمریم تا این 2هفته ها تموم بشه و هفته هایی که بابایی هست تموم نشه ولیبه امید به خدا درست میشه و به قول خودت بابایی به خاطر مامان ونی نی کوچولو باید بره سر کار انشالاه بسلامتی

آره عزیزم ولی واقعا انتظار کشیدن خیلی سخته
مسافران آسمانی
19 اردیبهشت 91 13:12
به به چشمت روشن رادین جونی...چشم مامان مهرنازم خیلییییییییییییییییییییی روشن...چه انتظار قشنگی...انشاالله همیشه جمعتون شاد باشه و مستدام...

ممنون دوست عزیزم

سحر مامان آراد
21 اردیبهشت 91 16:58
یاس ها عطرشان را از بوی تن تو به عاریت می گیرند. شبنم، گل واژه اشک های توست ای شقایق دشتستان صبوری؛ ای هم آغوش پروانه ها؛ ای صفای گل سرخ؛ ای نرگس عشق؛ ای اقاقیای محبت؛ تو شمیم گل محمدی و رایحه گل نسترنی. مادر، تو از همه گل ها زیباتر و از همه آنها خوش بوتری، در سالروز یاد تو، عطر همه گل های شکفته را نثار وجودت می کنم.

روز مادر مبارک

ممنون عزیزم روز شما هم مبارک
مامان امیررضا
22 اردیبهشت 91 12:19
واااااااااااااای تنهایی داری نینی رو بزرگ میکنی.
خیلی سخته. ایشاا... هرچه زودتر برید خونه خودتون
درزیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است. زیباترین خطاب مادر جان است. مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر

البته تنهای تنها هم نیستیم چون وقتی بابا رضای نی نی ن یستش ما میریم خونه مامان جون نی نی ولی واقعا نبودن بابا رضا برای هر دومون سخته. ممنون از تبریکت روز شما هم مبارک باشه

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد