رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

آقا رادین

آخرين روز از هفته هفتم

1390/6/7 12:24
499 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني عزيزم سلام. صبح جنابعالي بخير.niniweblog.com

كوچولوي من امروز آخرين روز از هفته هفتمه و از فردا شما وارد هفته هشتم ميشي و چند ميليمتري بزرگتر ميشي.هوراااااniniweblog.comمن و بابا رضا هم از توي اينترنت تغييرات ني ني گلمون رو توي هر هفته دنبال ميكنيم و ني ني نازمون رو توي ذهنمون با همون مشخصاتي كه براي هر هفته نوشته تصور مي كنيم و كلي كيف ميكنيم و بابا رضا هم هي قربون صدقه ني ني يكي يه دونش ميرهniniweblog.comعسلم ماماني هر هفته بارداريش كه تموم ميشه كلي خوشحال ميشه چون يه هفته به اومدن ني ني نازش در آغوشش نزديكتر ميشه.niniweblog.comعزيزم وقتي به در آغوش گرفتن تو فكر ميكنم كلي ذوق ميكنم و احساس خيلي خوبي بهم دست ميدهniniweblog.comدوستت دارم عشقمniniweblog.com

ني ني مهربونم ماماني ديروز خواب تو رو ديد انقدر خواب شيرين و خوبي بود كه وقتي بيدار شدم حس خيلي خوبي داشتم.خواب ديدم شما يه پسر ناز و خوشگلي خيلي هم شبيه بابا رضا بودي يه بيني كوچيك و خوش فرمم داشتي عين بيني بابا رضا و حسابي هم سرخ و سفيد بودي خيلي خوشگل بودي مامانيniniweblog.com وقتي بيدار شدم خوابمو براي بابا رضا هم تعريف كردم اونم كلي ذوق كرد واسه ني ني خوشگلش.عزيزم من و بابا رضا خيلي دوستت داريم و بي صبرانه منتظر ديدن صورت قشنگت هستيم. مامان و بابا خيلي مواظبت هستن تا بتوني سالم و سرحال به دنياشون قدم بذاري و اونو نوراني كني.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فهیمه مامان صبا
7 شهریور 90 10:23
سلام عزیزم.ممنون که به وبلاگ صبا سر زدید.امیدوارم 30 هفته پر از سلامتی شادی و آرامش پیش رو داشته باشی

مرسي فهيمه جان
lhlhk xgh
7 شهریور 90 11:38
ایول به نی نی تون
چه مامان شادی داره !عمرا به دنیا بیاد تو خونه حوصله اش سر بره !!!!!!!!

پس چي من كه نميذارم ني ني حوصلش سر بره
بابا رضا
7 شهریور 90 11:52
نی نی بابایی وقتی مامانت اینقدر خوشگل واست مینویسه بیشتر حست میکنم پس کی شروع میکنی لگد بزنی که هم من حست کنم هم انتقام منو از مامانی بگیری

اه بابايي آخه چر انتقام مگه مامان جونم چيكار كرده كه ازش انتقام بگيريم
مامان فهیمه
7 شهریور 90 12:16
سلام مهرناز جون:
مبارک باشه نی نی تو دلتمنم یه نی نی تو دلم دارم...خوشحال میشم با هم دوست بشیم...به وب منم سر بزن

سلام فهيمه جان مرسي باشه حتماسر ميزنم منم خوشحال ميشم با هم دوست بشيم
مامان ارميا
7 شهریور 90 12:37
سلام.خوبي؟ ني ني چطوره؟يادمه من هم هميشه تغييرات رو از توي اينترنت تو ني ني سايت مي خوندم.يك بار يه شكلات رويميزم بود و همكارم گفت الان ني نيت اندازه اينه و با خطكش اندازه گرفتيم و 2 سانت بود. لحظات قشنگيه.

آره واقعا لحظات قشنگيه.مرسي كه هميشه وبلاگمو دنبال ميكني
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد