رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

آقا رادین

كادوي تولد

1390/6/6 12:24
735 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ني ني مهربون ماماني.niniweblog.com

عزيزم ديروز تولد مامان بود و ظهر كه از سركار برگشتم خونه بعد از اينكه ناهارمون رو خورديم، بابا رضاي گل با يه هديه قشنگ مثل هر سال منو سورپرايز كرد. بابا رضا جون واسه ماماني يه پلاك طلاي خيلي زيبا و چشم نواز خريده بود و ماماني كلي از ديدن كادوي تولدش ذوق زده شده بود.عصري هم يه كيك خوشگل خريديم و رفتيم خونه مامان جون اينا تا دورهم باشيم و يه جشن كوچولو بگيريم. niniweblog.comبابا رضا ميخواست واسه شام منو ببره بيرون اما من بخاطر شما ني ني گل از شام بيرون با تمام تمايلي كه داشتم صرفنظر كردم و شام رو خونه مامان جون اينا خورديم پيراشكي گوشت بود كه مامان جون و خاله مريم جون درستش كرده بودن و خيلي هم خوشمزه بود. بعد از شام هم كيك رو بريديم و خورديم.فاطيماي خاله هم قربونش برم كلي واسه خاله اش تولدت مبارك خوند و دست زد و ذوق كردniniweblog.comو به خاله جونش كادوي تولد داد.مرسي عزيز دل خاله.دايي امين مهربون هم براي ماماني جونت كادوي تولد خريده بود خلاصه همه به ماماني كادوي تولد دادن و ماماني هم حسابي ذوقيده بود دست همه درد نكنه. خلاصه عزيزم ديروز خيلي روز خوب و پر از كادويي واسه مامان مهرناز بود و خيلي بهش خوش گذشت. كوچولوي عزيزم در كنار همه هديه هاي قشنگي كه امسال گرفتم و خيلي هم دوسشون دارم يه هديه منحصر به فرد و تك هم در تولد امسالم نصيبم شد و اون يه ني ني خوشگله كه فرشته هاي مهربون توي كاغذ كادو پيچيدنش و واسه من با پست سفارشي فرستادن.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مری
6 شهریور 90 9:06
دوست عزیزم بازم تولد مبارک امیدوارم سال دیگه نی نی بهت کادو بده ( البته بابایی مجبور دو تا کادو از سال دیگه بخره ای وای من )

سلام مريم جان مرسي.آره ديگه بابايي بايد دوتا بگيره از طرف خودش و ني ني
مامان مسیح
6 شهریور 90 12:59
سلام خوبین ؟ خوشین ؟ نی نی جونی خوبه ؟ وبلاگ قشنگی دارین... به ما هم سر بزنین...با پست تولد یک سالگی پسرم آپم....
منا مامان درسا
6 شهریور 90 13:37
سلام مامان نی نی کوچولو
تولدت مبارک عزیزم
هنوز اول راهی و تا 9 ماه راه زیادی داری سعی کن مواظب خودت و نی نی دلت باشی تا سالم و تپلی بدنیا بیاد
نی نی من 3 ماه و نیم دیگه بدنیا میاد

سلام مامان درسا جون مرسي از تبريكت.عزيزم 7 ماه و نيم ديگه مونده نه 9 ماهولي آره راه زيادي مونده اميدورام نيني شما هم سالم به دنيا بياد
مامان نی نی
6 شهریور 90 17:21
سلام خوش به حالت که اینقدر بچه دست داری من خیلی می ترسم از اینکه باردار بشم امیدوارم به سلامتی فارغ بشی . به وب ما هم یه سری بزن . آرزوی سامتی براتون دارم
بابا رضا
7 شهریور 90 8:59
خانومی منتظر پست جدیدم پس چرا نمیذاری بخونم و کیف کنم

چشم ميذارم بابا جون ني ني

روژین
7 شهریور 90 9:21
مامان نی نی سلام تولدتون مبارک به ما هم سر بزنین نظر یادتون نره ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد