رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

آقا رادین

دوباره هشت هزارو هفت صد و شصت ساعت گذشت

1390/6/5 12:23
564 بازدید
اشتراک گذاری

خانومم همیشه تو و نینی نفسم مینویسین الان من میخوام حرف دلمو واستون بگم خودت بهتر میدونی که تمام یکسال رو منتظر روز تولدت هستم چون واسم قشنگترین روزه. وجود شدن از عالم نیستی و دراومدن به سیرت انسانی زیباترین و با شکوهترین پدیده هستیه این باشکوه ترین رو بار دیگه به تو عشقم تبریک میگم  سالروز تولد توه مهرنازم ولی بیشک چیزهای خریدنی لایق تو نیستن حرفهام و تبریکام نه فقط برای تبریک تولد که بیشتر بهانه ایی برای قدردانی از تو و سختی هاییه که در کنار من کشیدی تولد امسالت با وجود نینیمون واسم با هر سال فرق داره همیشه از خدا میخوام که شما دوتا فرشته رو واسم حفظ کنه بهتون میگم نفسم که اگه نباشین منم نباشم.بازم تولد قشنگتو تبریک میگم همسر عزیزمماچقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مهرناز
5 شهریور 90 12:16
واي عزيزم چقدر قشنگ و با احساس نوشتي گريه ام گرفت قربون تو شوهر مهربون و باباي ناز برم مرسي عزيزم خيلي قشنگ بود


ثمين
5 شهریور 90 13:46
سلام. من توي وبلاگم ايده براي تزيين سيسموني و تولد بچه ها و تزيين غذاي كودك دارم و... اگه يه بار ير بزنيد خوشحال ميشم
مامان قندعسل
5 شهریور 90 19:46



termeh & haleh
5 شهریور 90 22:39
همیشه کنار هم خوش باشید
همه ثانیه های زندگیتون عشق وئنور خدا و سلامتی بحد
آمین

مرسی از لطفتون دوست گرامی
خاله مهسا
14 شهریور 90 23:57
الان که دوباره حرفهای رسولی رو خوندم تازه دقت کردم که چقدر گریه دار بوده رسوووووووووووولی


خاله مهسا
15 شهریور 90 19:42
میخندی !!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد