رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آقا رادین

پنجمین دندان رادین و دیکشنری رادین گلی

1392/1/16 0:02
594 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگل مامان الان سه روزه که پنجمین دندونش هم جوونه زده. یعنی در یکسال و 5 روزگی دندون نیش بالایی سمت راست رادین جوونه زد . مبارک باشه عسل مامان

پسرم این روزها شیرینکاریهای زیادی انجام میده و هر کس هرکاری که میکنه رادین گلی اون کار رو تکرار میکنه. دوست داره همه چیز رو خودش بخوره لیوان و قاشق رو از دست من میگیره خودش مییبره سمت دهنش. تازه به من هم میده که بخورملبخند قربونش برم من الهیقلب پسرم خیلی هم بامزه بای بای میکنه هرکس که داره از خونه میره بیرون یا وقتیکه خودش میخواد بره جایی بای بای میکنه و اون دست خوشگلش رو تکون میدهبای بای پسرم به توپ هم خیلی علاقه دا ره و بعد از کلمات ماما و بابا سومین کلمه ای که گفت توپ بود وقتی یه توپ رو میبینه پشت سر هم میگه توپ توپ توپ و اونوقته که من دلم میخواد درسته قورتش بدم از بس که شیرینه این پسررررررررررررررماچ وقتی هم که خونه مامان جون هستیم و میخواد بگه که منو ببرین توی حیاط میگه توپ توپ توپ چون توی حیاط خونه مامان جون چندتا توپ هست

دیکشنری رادین عسلی:

ماما: مامان (البته وقتی میخواد منو صدا کنه چند بار پشت سر هم میگه مامامامامام)

باب: بابا و بابا بزرگ

مام: مامان بزرگ 

دوپ ای دوپ: توپ ای توپلبخند

م(با فتحه بخونید): خاله مهسا

ا(با فتحه بخونید): دایی امین

مامان قربون حرف زدن خوشگلت بره عشقمممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رضوان مامان رادین
16 فروردین 92 0:20
ای جونم...دندون جدید مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد