رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

آقا رادین

روز غم انگیز

1390/6/9 12:26
777 بازدید
اشتراک گذاری

تربچه نقلی مامان سلام.niniweblog.com اولین عید فطرت مبارک مامانیniniweblog.comامروز عید فطره و مامان مهرناز جونت از دیشب خونه مامان جون ایناست چون بابا رضا جون هم رفته ماهشهر خونه باباش اینا آخه اونجا واسه مادربزرگ بابا رضا که آبان ماه 89 فوت کرده مراسم عید فطر گرفتن.بابا رضا دیروز صبح رفت چونکه اونجا یه کار دیگه هم داشت. منم خیلی دلم میخواست باهاش برم اما چون ممکن بود امروز عید اعلام نشه اونوقت من باید امروزم میرفتم سرکار واسه همین با بابایی نرفتم الانم خیلی دل مامان برای بابایی مهربون تنگ شده.niniweblog.comآره مامانی میدونم دل شما هم برای بابایی ات تنگ شده.اما ناراحت نباش بابا رضا جون امروز عصری برمیگرده و دوباره با نی نی جونش حرف میزنه.خودشم دلش کلی واسه ما تنگ شده عزیزم.گل مامان دیروز اصلا روز خوبی برای مامانت نبود یه روز خیلی غم انگیز بود. آخه دیروز عصری خاله مریم و فاطیما جون خاله و ایلیا ناناز برگشتن به خونشون تهران.خاله مریم واسه زایمانش اومده بود اهواز خونه مامان جون niniweblog.comو نزدیک 2 ماه اینجا بود دیروز که میخواستن برن منم بعد اداره اومدم پیششون فاطیمای خاله خیلی گریه میکرد فداش بشم از یه هفته قبل از رفتنش گریه میکرد آخه مامان جون و خاله هاشو خیلی دوست دارهniniweblog.comبا اجازه نی نی جون مامان مهرنازم کلی گریه کردniniweblog.comدیروز خونه مامان جون همه دلشون گرفته بود و ناراحت بودن از رفتن خاله مریم اینا. خیلی روز دلگیری بود بابا رضا هم که نبود و مامانی کلی حالش گرفته بود.امروزم که روز عیده و مامان جون واسه ناهار یه چلوکباب خوشمزه درست کرد و منو شما حسابی جای بابا رضا رو هم خالی کردیمniniweblog.comراستی عزیزم دیروز خاله مهسا جون وبلاگتو خوند و خوشش اومد از وبلاگ نی نی مامان.اما از مامانی ناراحت شدناراحتاگه گفتی چرا؟میگفت بخاطر اینکه توی وبلاگت اسم منو نیاوردی.آخی آجی جون ببخشید خوب الان که اسمتو آوردمniniweblog.comالبته شوخی میکرد با مامانی آخه خاله مهسا و مامان مهرناز خیلی با هم صمیمی و دوستن.niniweblog.comخاله مهسا من و نی نی خیلی دوستت داریم میدونم خاله خیلی خوبی میشی واسه نی نی من.خاله مهسا گفته وقتی نی نی به دنیا اومد همش میام خونتون.آخه خاله مهسا نی نی خیلی دوست داره انشالله در آینده یه نی نی ناز و خوشمل مثل خودش گیرش بیادniniweblog.comو با نی نی من همبازی میشه.niniweblog.com 

فاطیما جون خاله هات خیلی دوستت دارن مخصوصا خاله مهرناز.عزیز خاله گریه های تو همه غم دنیا رو توی دل من خالی میکنه کاش تو راه دور نبودی و همیشه کنار مامان جون و خاله هات بودی کاش...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شیپلپلون
9 شهریور 90 16:06
سلام مامانی . از نی نی چه خبر . راستی منم تو اهواز زندگی می کنم . هوا گرمه

سلام مرسی نی نی خوبه.آره هوا گرمه ولی بهتر شده نسبت به قبلا
خاله مهسا
9 شهریور 90 23:55
نمیخوام! حالا که خودم گفتم اسممو آوردی!! خاله باهاتون قهره:-(
مامانه میکاییل
10 شهریور 90 1:24
ای بابا مامان مهرناز جوون اولین تمرین مادر شدن صبره عزیزم ان شالله بابایی زود میاد پیشتون تا دیگه دلتون غصه نداشته باشه

آخه من اصلا صبور نیستم
سحر
13 شهریور 90 12:12
مهرناز جونم
از نی نی خوشگل چه خبر

یه بوس جانانه واسه نی نی گولو

مرسي خاله سحر جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد