رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

پسرك و مادرش

1392/4/18 11:49
549 بازدید
اشتراک گذاری

خداوندا از تو سپاسگزارم كه فرزندي به سلامتي و زيبايي رادين عزيزم به من هديه دادي.فرزندي كه با ديدنش و بوييدنش وجود تو و يگانگي تورو بيشتر از پيش درك ميكنم و ميفهمم كه تو چقدر من رو دوست داشتي كه اين بنده حقير و ناسپاست رو لايق نام مقدس مادر كردي. هر روز كه از سركار به خونه برميگردم با كوله باري از خستگي روزانه و نخوابيدنهاي شبانه، فقط يك لبخند شيرين پسركم كافيه تا تمام هم و غم و خستگيهاي وجودم رو از ياد ببرم و از بوسيدن و بوييدنش لذت ببرم.

رادين عزيز من الان 1 سال و سه ماه و 11 روز داره و من 1 سال و سه ماه و 11 روزه كه مادر شدم. هنوز هم در باورم نميگنجه كه من مادر اين پسرك شيرين و دوست داشتني هستم.

 و اما شيرينكاريهاي آقا رادين گل ما در اين روزها: رادين جوجوي مامان خودش به طرز عجيبي و بدون اينكه كسي يادش داده باشه در جواب اين سوال كه عشق مامان كيه؟ عزيز بابا كيه؟ خوشگل مامان كيه؟ ميگه من لبخند و انقدر اين كلمه رو شيرين و دوست داشتني بيان ميكنه كه دلم ميخواد لب هاي خوشگلش رو غرق بوسه كنم.

يكي ديگه از كارهاي بامزه اي كه رادين عزيزم اين روزها انجام ميده بازي پر هيجان دنبال بازيهنیشخند خودش و بابا رضا دنبال هم ميدون تا همديگه رو بگيرن اول رادين دنبال بابايي ميدوه و ميگيرش بعد هم نوبت بابا رضاست كه دنبال رادين بدوه و اونموقع رادين جوجو با اون پاهاي خوشگلش و راه رفتن جوجه ايش سريع مياد و ميپره توي بغل مامانش تا بابايي نتونه بگيرش.لبخند

وقتي هم كه گوشي تلفن و يا موبايل رو ميگيره دستش با اون صداي خوشگلش ميگه اَ اَ يعني اَلو لبخند واي مامان قربون اين حرف زدن خوشگل و نازت و اين راه رفتناي نانازيت بشه كه ديگه مثل آدم بزرگا بخوبي ميتوني راه بري گل نازمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ترکان
18 تیر 92 13:30
مهرناز جون نمیگی دلم ضعف میره براش آخهوااای کاش منم میتونستم باهاش دنبال بازی کنم.رادین جیییییگررر

هههههههههه تركان خيلي باحالي خيلي خوشم مياد ازت

لیلا
20 تیر 92 21:35
عزییییییییییییزم الهی زنده باشهههه . میبوسمش

مرسي عزيزم
معراج
23 تیر 92 15:21
سلام خاله مهرناز من و به یاد داری مامان اتی مامان معراج
تموم طول بارداری مون رو با هم بودیم ومن هنوزم بهتون سر میزنم ولی اسممون رو از لینک دوستانتون برداشتید یعنی مارو فراموش کردید هه هه شوخی میکنم ولی دوستتون داریم وهمیشه به وبلاگتون میایم

سلام عزيزم بببببببببله مگه ميشه شمارو يادم نباشه اول قرار بود مامان نفس باشي بعد شدي مامان معراج مرسي كه بهمون سر ميزني منم بهتون سر ميزنم اما خواننده خاموشم و فرصت نظر گذاشتن رو ندارم شرمنده
سحر
25 تیر 92 7:29
چقدر شیرین و دوست داشتنی...
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشه


ممنون سحر عزيزم
ساناز
25 تیر 92 12:08
امیدوارم سالیان سال در کنار هم لذت ببرید

ممنون ساناز جان
ترکان
26 تیر 92 19:00
باحالی از خودتونهدل به دل راه داره عزیزم
مامان ایناز
31 تیر 92 12:20
سلام طاعات و عباداتتون قبول حق من یه مادر اهوازی هستم اگه افتخار بدین جزء دوستانمون بشین تبادل لینک کنیم
ترکان
4 مرداد 92 2:44
ما آپیییییییییییم
ترکان
8 مرداد 92 17:31
ما اپییییییییییییم
مامان ثمین
12 مرداد 92 4:45
لام عزیزم خوبین طاعات عبادات قبول حق عجب وبلاگ قشنگی دارین ومطالب خوندنی وجالب اگه دوست داشتید ما رو هم لینک کنید تا دوستای خوبی واسه هم باشیم. راستی ثمین جون من توی جشنواره تابستانه نی نی ها اولین مسابقه زندگیش شرکت کرده و نیازمند حمایت شماست فقط یک sms کد 102رو بدون هیچ حرف و علامتی به شماره 20008080200 بفرستید یه دنیا ممنون لطفا یادت نره فقط یه sms آخه فقط تا عید فطر وقت داریم تا دخملم برنده بشه وجز 10نفر اول بشه درحال حاضر نفر20از753 نفرهست ونیاز داره که شما هم بهش رای بدین اگه میشه خواهشا به خانواده ودوستان هم بگین بهش رای بدن خواهشا[تشویش] درضمن باهر شماره مبایل فقط یکبارمیشه ر ای داد
مامان سام
14 مرداد 92 11:49
سلام ماشالله چه پسر نازی دارید خداحفظش کنه .
mamane m@ni
2 شهریور 92 23:42
عزیزم مبارکه پس عکساش رو زودتر بزار تا ما هم ببینیم این رادین جون رو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد