رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

هفته 22 و آغاز شش ماهگي

1390/9/26 8:48
932 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزيزم سلام. من و تو ني ني كوچولو الان مدت 22 هفته است كه با هم هستيم و من از بودن تو در وجودم لذت مي برم. اين هفته پايان ماه پنجم با هم بودن و شروع ششمين ماه از سفر پر از خاطره و البته توأم با نگراني ماست. عزيزم خيلي خوشحالم كه تا امروز تونستم تو پسرك نازنينم رو صحيح و سالم بهمراه خودم حمل كنم و از تو مواظبت كنم.

 هفته 22:

اكنون كودك ناز من همانند نوزادي بسيار كوچك در درون بدن من جاي گرفته. او قدي به بلندي27.7 سانتيمتر و وزني در حدود 450 گرم دارد. پوست بدن او هنوز چروكهايي در سطح خود دارد و موهاي نرم و كرك مانندي سر و بدنش را پوشانده است. لبهاي زيبايش اكنون مشخص تر شده اند و دندانهاي كوچكش به شكل ريشه در لثه اش قرار گرفته اند. ابروها و پلكهاي او كاملا شكل گرفتها ند اما عنبيه چشمانش هنوز رنگي نشده اند

هفته 22

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابا رضا
26 آذر 90 9:39
فدا لبو دهنت بشه باباییت ای وای بابایی تو شکم مامانی مگه عسل میخوری که بوسات اینقدر شیرینو خوشمزست

واي بابايي جونم خدا نكنه آره بابايي من تو شكم ماماني جونم همش چيزاي خوشمزه ميخورم واسه همين بوسام انقدر شيرينه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد