رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

خوشحالي مامان و بابا از سلامتي ني ني

1390/9/26 10:33
504 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم، قند عسلم سلام. راستي يادم رفته بود برات بگم كه چند روز پيش جواب آزمايش تريپلم رو كه براي تشخيص سلامتي جنين هستش گرفتم و وقتي براي ويزيت رفتم مطب خانم دكتر، بهش نشون دادم و اونم گفت كه جوابش خوبه و مشكلي وجود نداره و من و بابايي هم حسابي از اين بابت خوشحال شديملبخند هرچند ميدونستيم كه پسر گلي ما سالم سالمه اما براي اطمينان و راحتي خيال خودمون اين آزمايش رو انجام داديم و خدارو شكر كه جوابش هم خوب بود. راستي اينم برات بگم كه سرماخوردگي و سرفه هاي مامان مهرناز خيلي بهتر شده هرچند هنوز كمي سرفه ميكنم اما به خاطر اينكه اين چند روز به خودم حسابي رسيدم و هر راهكاري رو كه بلد بودم انجام دادم حالم بهتر شده و كمي از دست اين سرفه هاي لج درآر راحت شدم. عزيزم من و تو و بابايي از روز چهارشنبه رفتيم ماهشهر خونه باباجون اسماعيل و ديروز عصري برگشتيم. هركاري كرديم تا شما نازنازي يه چندتا لگد محكم به ماماني بزني تا عمه سارا بتونه لگدهاتو احساس كنه اما شما كه فهميده بودي اوضاع از چه قراره ناز ميكرديمژه و توي اون سه روز هيچ لگد محكمي نزدي. تازه وقتي هم داشتي تكون ميخوردي و ميفهميدي عمه سارا اومده تا دستشو بذاره روت ديگه تكون نميخوردينیشخند عمه سارا هم گفت بذار بيادش ميزنمشعصبانی وااااااااااااااي مگه من ميذارم كسي دست رو پسرم بلند كنه. البته عمه هم شوخي ميكرد چون خودش به اندازه تمام دنيا پسري رو دوست داره و واسه ديدينش لحظه شماري ميكنه. عزيزم همه واسه اومدنت بي تابن. مخصوصا بابا رضا كه همش ميگه دلم براي پسرم تنگ شده پس كي ميادش؟!!!!! بابايي ديگه تحملش تمام شدهخمیازه كاش زودتر اين چند ماه باقي مونده هم بگذره تا تو بيايي توي بغلمونو ما رو خوشحال كني

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان خورشيد
26 آذر 90 10:53
براي هرسه تون و مخصوصا ني ني آرزوي سلامتي و شادي ميكنم.

مرسي دوست خوبم
مامان ارميا
26 آذر 90 11:56
خدا رو شكر. مياد بالاخره. تازه از اون به بعد بيخوابيها شروع ميشه. دلم لك زده براي يه خواب عميق و طولاني.ولي خدا رو شكر كه بيخوابي ها به خاطر داشتن يه ني ني نازه.

واي منم كه حسابي خوابالوام با بيخوابي بعدا چه كنم؟!! ولي به قول شما به داشتن يه ني ني ناز مي ارزه
نرگس
26 آذر 90 12:26
منم دوسش دارم سلام راستین جوجو تو مسابقه شرکت کرده به وبلاگش سر بزن و بعد بهش رای بده کدشم 111 ( اگه از طرحش خوشت امد)
جغله كوچولو
26 آذر 90 12:27
جغله: سلام ... خوبين شما تبريك ميگم وبلاگتون مطالبش خيلي خوبه ...... در ضمن باعث افتخارمه اگر منم به لينك دوستان خود اضافه كنيد... خوشحال ميشم ... موفق و سلامت باشيد.
مامان مری
27 آذر 90 10:07
سلام گل پسر خاله امیدوارم حالت خوب باشه ؟؟؟

خاله مریم که اصلا حال و هوای خوبی نداره بازم میگم واسم دعا کن

سلام خاله جون مرسي باشه خاله عزيزم حتما برات دعا ميكنم
نازنين
27 آذر 90 23:47
خدا رو شكر كه مشكلي نداري.ما هم منتظر ديدنت هستيم.
نازنين
27 آذر 90 23:47
النا با كد 159 منتظر همراهي شما در جشنواره است.ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد