رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

در انتخاب اسم من به ماماني و بابايي كمك كنيد

1390/9/30 10:47
968 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله جونيا. از اونجاييكه مامان جون و بابا جون من توي انتخاب اسم من خيلي سختگيرن و با اينكه تمام سايتهاي اسم يابي رو زير و رو كردن اما هر اسمي به دلشون نميشينه متفکر من ميخوام از شما خاله هاي مهربون درخواست كنم كه اگه اسم قشنگي به نظرتون ميرسه كه برازنده من باشه و به دل مامان و بابامم بشينه، پيشنهاد بديد. آخه من دوست دارم زودتر اسم دار بشم تا ماماني و بابايي به جاي گفتن پسري اسممو صدا كنن. هر چند وقتي بهم ميگن پسري قند تو دلم آب ميشهلبخند اما دوست دارم زودتر اسم دار بشم. چون اگه به مامانم باشه تا روز به دنيا اومدنم منو بي اسم ميذارهنیشخند 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان محمدجواد
30 آذر 90 11:20
واقعا سخته این انتخاب اسم . خب تو چه مایه هایی باشه؟ آریایی؟
اسلامی؟
.
.
.
؟؟؟

فرقي نميكنه مهم اينه كه قشنگ و با معني باشه ولي اگه ايراني باشه بهتره اسلامي هم باشه اگه جديد و قشنگ باشه خوبه
بابا رضا
30 آذر 90 12:15
من هر اسمی میگم این ( مهرناز ) میگه ایییییییییییییییی تو که اینقدر بد سلیقه نبودی

واي شوهري من كي بهت ميگم بد سليقه تو هميشه خوش سليقه بودي اگه خوش سليقه نبودي كه منو انتخاب نميكردي خوب عزيزم بايد اسمي باشه كه به دل دوتامون بشينه آخه يه عمر ميخوايم با اون اسم صداش كنيم ديگه. بعضي از اسماي انتخابي منم تو نمي پسنديشون خوب براي اينكه اسم سليقه ايه اما من هميشه گفتم كه تو خيلي خوش سليقه اي تازه من و تو سليقه هامون به هم نزديكه
مامان صدف
30 آذر 90 14:42
پیشنهاد من:
نوید
میثاق
مهرگان
حالا بازم یادم اومد بهت میگم

مرسی خاله جون منتظر پیشنهادات جدیدت هستم
لیلا
2 دی 90 20:43
مهرناز جون من اینجا شرمندتم چون واقعا واسم سخته . من اصلا نمیتونم اسم انتخاب کنم . فداتون . انشالله اسمشم مثل خودش ماه باشه
nafas
3 دی 90 10:59
مهرناز جان خودت یک سری اسمهای منتخبت رو بزار تا تایید کنیم .من میخواستم اگه بچه ام پسر بود اسمشو بزارم معراج
ساحل
3 دی 90 12:56
سلام گلم با توجه به اسم آقا رضا و شناخت از سلیقه خودت به نظر من اسم رادین قشنگه ولی اسم آروین هم خوبه اگه دوست داشته باشی ان شالله یه اسم برازنده انتخاب کنی عزیزم
الی
4 دی 90 19:33
سلام راستش منم تازه فهمیدم مامان شدم . ن از اسمهای کیان و سامیار و کوروش خوشم میاد ولی انتخاب اسم کاملا سلیقه ایه


مباركه الي جان
هلا
6 دی 90 1:03
اسمش رو بزار شاهرخ

هلا جون اين اسم رو جدي گفتي يا شوخي كردي؟!!!!!!!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد