رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

شيطوني هاي پسري

1390/9/30 14:11
716 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم اين روزا كاملا وجودت رو درونم احساس ميكنم و خيلي از بودنت و تكون خوردنهات لذت مي برم. وقتي كه با قدرت تمام اون پاهاي كوچولوت رو نثار شكم ماماني ميكني غرق در لذت ميشمniniweblog.comديروز از صبح كه سركار بودم خيلي شيطوني كردي و لگد زدياز خود راضی توي خونه هم مرتب به شكم ماماني لگد ميزدي اولش ترسيدم گفتم شايد جات راحت نيست كه انقدر بي تابي ميكني و تكون ميخوري اما بعد فهميدم كه نخير گل پسر ميخواد از مامان و باباش دلبري كنهلبخند. شب هم قبل از خواب برات داستان خوندم و تو هم بعد از تموم شدن داستان شروع كردي به شيطوني و بازيگوشيniniweblog.com ميدونم كه با اين كار ميخواستي به ماماني نشون بدي كه بيدار بودي و همه داستان رو گوش كردي. قربونت برم كه از الان انقدر قشنگ به حرفاي ماماني گوش ميدي و به كتاب خوندن علاقه داري گل قشنگم. همون موقع بابايي رو صدا كردم و گفتم بيا ببين پسرت داره چه كار ميكنه تو شكم مامانش!! داره بازي ميكنه. بابايي هم كه مثل هميشه كلي ذوق كرد براي شيطونيات و تكون خوردنات و اومد دستشو گذاشت روي تو و خيلي قشنگ احساست كرد و لذت برد. عزيز دلم هميشه توي دل ماماني شيطوني و بازي كن تا من و بابايي بتونيم بودنت رو بيشتر احساس كنيم و خوشبخت ترين باشيم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

amirmohamad_asra
30 آذر 90 14:42
شب یلدا شد و میلاد خوش ایزدمهر زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق رخ معشوقه و مدهوش دلداده عشق .... شب یلدایتان پر ستاره و پر خاطره باد .
nafas
3 دی 90 11:01
سلام مهرناز جان منم ازتکونای زیاد نی نی ترسیدم گفتم شاید مشکلی داره ولی بعد گفتم نه بابا اخه اگه ثابتم باشه که خطرناکه پس بهتره تکون بخوره
مامان ارميا
3 دی 90 12:14
سلام. يلدا مبارك.والا چي بگم.خودتون همه اسم ها رو ديدين
ساحل
3 دی 90 13:01
خدا رو شکر گل خاله وقتی میام و میخونم از شیطونیات و سلامتیت با تمام وجود خوشحال میشم بوسسسس

مرسی خاله جونم
مرجان
3 دی 90 13:17
سلام مامان مهرناز.خوبي شما؟الان وب بزبز قندي بودم.لينك وب شما رو ديدم يهويادت افتادم.حالت خوبه؟پسري خوبه؟شيطوني ميكنه؟خيلي مراقب خودت باش

سلام مرجان جون.ممنون که یادم کردی. مرسی من و نی نی هم خوبیم
مامان ارميا
5 دی 90 13:03
سلام مهرناز جون. خوبي؟ ني ني چطوره؟ آي گفتي. وقتي تكون مي خوره خيلي لذت بخشه. وقت هايي كه مادر بيحركته ني ني بيشتر تكون مي خوره و وقتي مادر جركت داره انگار تكونها براي جوجو لالاييه و مي خوابه.

سلام دوست خوبم. ني ني خوبه مرسي ارميا تپل چطوره؟ آره واقعا خيلي لذت بخشه آدم حال ميكنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد