رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

آقا رادین

تأسيس وبلاگت مبارك ماماني

1390/5/24 13:32
694 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني كوچولوي من سلام ماماني. خيلي وقته كه توي فكر ساختن يه وبلاگ قشنگ براي تو بودم از اونموقعي كه هنوز حتي وجود نداشتي توي اين فكر بودم كه هروقت اومدي توي دلم برات يه وبلاگ بسازم و خاطرات با تو بودن رو توش بنويسم و امروز همون روزيه كه من شروع به ساختن وبلاگت كردم. اميدوارم وقتي بزرگ شدي و وبلاگتو ديدي ازش خوشت بياد. من و بابا رضاي مهربونت از امروز برات مينويسيم از تمام لحظه هاي با تو بودن و از تمام لحظه هايي كه تو با اومدنت توي دل ماماني زندگيمون رو تغيير دادي و از قبل شيرينترش كردي.

كوچولوي عزيزم دوستت داريم.قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان گیلاس
24 مرداد 90 13:39
سلام مبارکههههههههههه به جمع ما خوش اومدی
بابا رضا
24 مرداد 90 13:52
از اونجایی که مامانی این وبلاگو واست آماده کرده منم دوست داشتم اولین نظر مال خودم باشه نفس بابا هنوز نیومد میمرم واست بیایی خدا میدونه که میمرم واست اسمتو میذارم نفس که اگه نباشی منم نباشم
nafas
24 مرداد 90 14:10
salam tabrik migam manam taze maman shodam enshalah besalamati begzaronim


انشا الله
بهار(مامانی شهراد)
24 مرداد 90 15:55
سلام به جمع ما خوش اومدی
خاله نی نی ناز
25 مرداد 90 5:28
salam azizam mobarake omidvaram be salamati cheshmaie ghashangesho be dinia baz kone man va khahar zadamam khoshhal mishim age be ma ham sar bezanid
مامان مهرناز
25 مرداد 90 8:54
آخي بابا رضا جون چه پيام نازي براي ني ني مون گذاشتي خوش به حال ني ني كه همچين باباي مهربوني داره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد