رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

پايان هفته 29

1390/11/15 12:17
1,160 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گل مامان امروز 29 هفتگي اش هم تموم شد و به سلامتي وارد هفته 30 شدniniweblog.comهفته اي كه من و بابايي هميشه منتظر رسيدنش بوديم تا بالاخره هفته هاي انتظارمون تك رقمي بشنniniweblog.comعزيزم من و بابايي خيلي خوشحاليم كه تا لحظه در آغوش گرفتنت تنها 9 هفته ديگه بايد منتظر بمونيم niniweblog.com

تغييرات پسر ناز من در هفته 29 بارداري:

وزن پسمل كوچولو 1100 گرم و قدش هم كمي بلندتر از 38 سانتي متر است. ماهيچه ها و ريه پسري به رشد خودشون ادامه ميدن و سرش هم كمي بزرگتر ميشه تا با مغز در حال رشدش هماهنگ بشه. اسكلت بدنش در حال محكم شدن هست و به همين خاطر ماماني بايد بيشتر از قبل كلسيم و مواد غذايي مقوي مصرف كنه.

هفته 29 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابا رضا
15 بهمن 90 14:53
عشق باباشههههههههههههههه

مرسی بابایی جونمممممممممممم

ساناز
16 بهمن 90 9:31
رادین عزیزم شمارش معکوس برای دیدن صورت قشنگت شروع شده، انشالا به سلامتی و خوشی پا به این دنیا بزاری عزیزم.
هنگامه
16 بهمن 90 12:13
هنگامه
16 بهمن 90 22:50
سلام مامان مهرنازی.خوبی مامی؟

مامانی معنی اسم پسرعسلیت چیه؟

تازه یه اجازه ام می خواستم ازتون بگیرم.اجازه می دین من خاله پسرگلت باشم؟آخه من آجی ندارمخاله نمی شم

سلام هنگامه جون. معنی اسم پسرم جوانمرد و بخشنده است. عزیزم منم خوشحال میشم تو خاله پسرم باشی. اما مگه قرار نبود تو مادرزنش باشی؟!!!!
خاله مهسا
19 بهمن 90 16:48
ایشالله به سلامتی آجی جون

مرسی آجی جان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد