رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

آقا رادین

هفته ای که گذشت

1390/11/28 21:19
759 بازدید
اشتراک گذاری

رادین عسل مامان سلام. مامان فدای تو پسر ناناز بشه که به زودی میای تو بغل مامان و بابا و چشمشون رو روشن میکنی. عزیزم هفته ای که گذشت هفته خیلی خوبی برای من و بابایی و خانواده هامون بود. چون به چیزی که مدتها منتظرش بودیم رسیدیم و دعاهای هممون مستجاب شد. بالاخره با تلاشهای فراوون من و بابا جون و رییس محترم بنده، گره کار بابا رضا باز شد و روز سه شنبه گذشته یعنی 25 بهمن من و بابا رضا و همه اعضای خانواده هامون خوشحالی بی نظیری رو تجربه کردیم. همینجا من و بابا رضا از زحمات فراوون آقای رییس و همینطور پدر مهربونم تشکر میکنیم و یه تشکر ویژه هم از مادر مهربون و نازنینم دارم که با دعاهای خالصانه و مادرانه اش تأثیر بسیار مهمی در رسیدن به هدفمون داشت. مادر عزیزم دستای مهربونت رو غرق بوسه میکنم همون دستهایی رو که برای اجابت خواسته هات روز و شب به درگاه خدای بزرگ دراز کردی و خدا هم دستای مهربونت رو خالی برنگردوند و ممنونم ازت بخاطر تمام تلاشهایی که برای خاطر من و همسرم انجام دادی. رادین گلم من و بابایی خیلی خوشحالیم و میدونم که تو هم توی این خوشحالی خیلی سهیم هستی و این خوشی و سرور ما نتیجه قدم گذاشتن تو به زندگی ماست. قربون اون پاقدم خوش یمنت برم من عسلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ساحل
29 بهمن 90 10:25
خدا رو شکر دوست عزیزم امیدوارم لحظه لحظه زندگیتون پر از موفقیت و کامیابی باشه عزیزم

مرسي دوست عزيزم
مامان صدرا
29 بهمن 90 10:47
عزیزم مبارکا باشه

میشه بگی پرده اتاق پسملی رو از کجا و چند گرفتی ؟ ممنون

مامان صدرا جان من اهواز هستم و پرده رو هم از همينجا گرفتم. تصاوير روي پرده رو همسرم خودش از توي سايتهاي خارجي پيدا كرد و سفارش داديم و برامون ساختن
زینب
1 اسفند 90 10:51
سلام
مبارک باشه عزیزم از طرف من و داود به آقا رضا تبریک بگو خیلی خوشحال شدیم

مرسی زینب جان.
مامان ارمیا
1 اسفند 90 11:38
نمی دونم چی شده.ولی من هم از خوشحالیتون خوشحالم. خدا رو شکر که خوبین.

مرسي عزيزم

لیلا
3 اسفند 90 15:48
الهی شکر انشالله همیشه موفق باشید و همچنان رادین جون خوش قدم باشه

لطف دارین مرسی لیلا جون
مامان پرهام
3 اسفند 90 21:50
همیشه خوشحال باشید

مرسی همچنین شما
خاله مهسا
4 اسفند 90 20:20
رسولی جوون مبارک باشه ولی امپراطور یادت نره ها !!!

مرسی خاله جون من که امروز نخوداشو گرفته بودم خودت نخواستی حال میکنی میخوام یه شامی بهت بدم که حتی رستوران گردون هم نداره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد