رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آقا رادین

روزی سخت برای یک مامان و بابای بی طاقت

1391/1/27 16:39
909 بازدید
اشتراک گذاری

ای خدا خیلی ناراحتم. دارم از ناراحتی دق میکنمniniweblog.comفردا قراره رادین کوچولوی من ختنه بشه و این موضوع حسابی روح و روانمو به هم ریخته. از روزی که توی سونوگرافی فهمیدم نی نی جونم پسره فکر و خیال ختنه کردنش آزارم میداد و الان که یه روز مونده به این روز لعنتی ختنه کردن، خیلی خیلی ناراحتم. وقتی به چشمای معصوم و مهربون رادینم نگاه میکنم بی اختیار اشکام سرازیر میشهniniweblog.comخدایا من تحمل درد کشیدن پسرم رو ندارم. نمیدونم بعد از عمل تا کی و چه مدتی درد داره اما همون درد توی اتاق عمل برای این نی نی کوچولوی من خیلی زیاده. خدایا کمک کن پسر نازم زیاد درد نکشه و اذیت نشه و زود هم خوب بشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

طاهره مامان اميرعلي
27 فروردین 91 17:13
سلام عزيزم.
به دنيا اومدنت رو به مامان و بابا تبريك ميگم.ماماني اصلا واسه ختنه نگران نباش چون كوچولوه اصلا اذيت نميشه.خيلي هم زود خوب ميشه.ما اميرعلي رو 3 روزگيش ختنه كرديم.

مرسی طاهره جان. امیدوارم همینطور باشه که تو میگی
لیلا
27 فروردین 91 19:10
آخی نازی . مبارکه . به سلامتی . اینم میگذره مهرناز جون . تا کوچولو ، بهتره . انشالله که خیلی اذیت نمیشه . دعاش میکنم . فدات شم . میبوسمش

مرسی لیلا جون حتما دعا کن که اذیت نشه
مامان جون نی نی
28 فروردین 91 9:25
ممنونم عزیزم که به من سر زدید . مبارک باشه البته ناراحتم از اینکه درد می کشه امیدوارم زیاد اذیت نشه این گل پسر

خواهش میکنم دوست جون.
ساحل
28 فروردین 91 10:05
جیگره خاله عزیزم اشکال نداره این چیزا واسه مرد شدنت لازمه گلم قربونت بشم ان شالله زود زود خوب بشی بوسسسسسسسسسسسس

مبارکت باشه به سلامتی باشه واست

مرسی خاله مریم جون. ایشالله پسر خالمو ببری ختنه کنی

مامان محمدرضا
28 فروردین 91 10:27
آخ خاله قربونش بشه
عیبی نداره . یکم غر غر می کنه و تمووم میشه
بخدا این واسه مادراست که سخته


خدا نکنه خاله جونی
مسافران آسمانی
28 فروردین 91 11:26
سلام مهرناز جون...
فکر کنم امروز رادینی رو ختنه کردید...نگران نباش عزیزم انشاالله که زود خوب میشه و زیاد درد نمیکشه...دعای مخصوص میکنم که رادین جونی سلامت باشه...
هر چی باشه رادینی همشهریمونه دیگه...بوس بوس

مرسی دوست خوبم و همشهری عزیزم
مامان ارمیا
29 فروردین 91 9:09
ناراحت کننده ست. من که از توی مطب رفته بودم بیرون تا صدای گریه هاشو نشنوم. ولی چنان صداش میومد که من توی خیابون زار می زدم. حس می کردم ثانی هها به کندی می گذره. ولی بعدش درد زیادی نداره زود خوب میشه چون پوست بچه لطیفه.
تا حالا احتمالا این کار رو کردین. مبارکش باشه. مردی شده واسه خودش.

منم خیلی گریه کردم.واقعا تحملش سخته شنیدن صدای گریه های جگر گوشه آدم. اما خوشبختانه به خیر گذشت
معراج
29 فروردین 91 18:28
سلام مهرناز جون نگران نباش معراج رو هم ختنه کردیم البته برخلاف میل من خیلی زود والان دیگه خوب شده .نگران نباش زود خوب میشه فقط مواظبش باش

مرسی آتی جان

مامان تربچه نقلی
30 فروردین 91 11:47
آخی عزیزمممممممم چقدر ما مامانا شبیه همیم منم در مورد سوراخ کردن گوش آریانا خیلی نگران بودم ولی خدا رو شکر خیلی اذیت نشد نگران نباش عزیزممممممم
مسافران آسمانی
31 فروردین 91 9:54
سلام مهرناز جون...
از آقا رادینی چه خبر...؟حالش خوبه عزیزم...؟
فرصت کردی یه پست بذار ببینیم این بزرگمرد کوچک حالش خوبه؟خدا کنه زیاد درد نکشیده باشه و اذیتت نکرده باشه گلم...بوس بوس

سلام عزیزم. آره خدا رو شکر حالش خوبه. نه زیاد اذیتم نکرد فقط خودش اذیت شد پسر گلم.
مامان اميررضا
31 فروردین 91 17:08
عزيزم دلواپسي نداره.به خودت استرس وارد نكن .سختيش فقط 24ساعت اوله.بعدش كه ديگه درد نداره عزيزم
مامان اميررضا
31 فروردین 91 17:09
مباركه دومادي اقا رادينراستي اميررضامنتظرتونه

مرسی مامان امیر رضا جان

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد