رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

رادین بهداشتی می شود!!!!!!!

1391/2/7 22:32
1,065 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رادین عزیزم رو برای ویزیت یک ماهگی و تشکیل پرونده بردیم بهداشت. چون بابا رضا سر کار بود من و مامان جون مهین بردیمش. اول وزنش رو اندازه گرفتن و بعد هم قد نازش رو و بعد هم دور سر خوشگلش رو. خدا رو شکر همه چیزش طبق نمودار بود و از این بابت خیلی خوشحال شدم. بعد هم زنگ زدم به بابا رضای گل رادین و همه چیز رو بهش گزارش دادم و بابایی هم کلی واسه پسرش ذوق کرد. و امروز رسما رادین عزیزم بهداشتی شد!! یعنی توی بهداشت براش پرونده تشکیل دادیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان کیاوش
7 اردیبهشت 91 23:30
یک ماهگی نی نی مبارک
ان شاا... سلامت باشه همیشه.به ما سر نمی زنید؟؟؟

مرسی دوست عزیز. من که بهتون سر زدم و نظر هم گذاشتم مگه نظر منو ندیدید؟!!!!!!!!!
مامانیه سپهر
9 اردیبهشت 91 10:22
سلام به آقا رادین مامانش مهرناز خانم. خوبی همشهری؟ماشالا چه پسر بانمکی داری . ایشالا خدا حفظش کنه.من با اجازتون وبلاگتون رو از وب فرشته های آسمونی پیدا کردم. تا دیدم همشهری هستیم ...
ایشالا که بتونیم دوستای خوبی واسه هم باشیم و پسرامون هم مثل دو تا داداش با هم باشن. خیلی خوشحال میشم بیشتر باهات آشنا بشم.با اجازت لینکت میکنم عزیز.
پسرت رو هم به جام ببوس.

سلام همشهری.منم خوشحال میشم که باهات بیشتر آشنا بشم
ساحل
9 اردیبهشت 91 14:47
سلام عشقم قشنگم عزیزم یک ماهگیت مبارک باشه و ان شالله صد ساله بشی عزیزم

مرسی خاله جونم. خیلی دوستت دارممممممممم
لیلا
9 اردیبهشت 91 21:34
عزیزمی . تولد یک ماهگیتو تبریک میگم و خدا رو شکر که همه چیز خوب بوده . انشالله تا آخرش همینجوره

ممنون لیلا جون
مسافران آسمانی
10 اردیبهشت 91 11:14
تولد یک ماهگیت مبارک باشه عزیزم...

مرسی خاله جونمممممممممممممم
مامان سپهر
10 اردیبهشت 91 14:19
سلام مامان آقا رادین کوشولو. راستی رادین رو کدوم مرکز بهداشت میبری؟بهت توصیه کردن واسه واکسن زدنش، اینکه بعد از واکسن زدنش حتماً کمپرس یخ بزاری روی جای واکسن ؟ به اون پایی که واکسن ثلاث رو بهش تزریق میکنن؟ واسه سپهر که خیلی خیلی تأثیر داشت و خیلی تب نکرد و زودی هم خوب شد. دوست داشتی واسه واکسن دو ماهگیش بپرس و امتحان کن. ولی ایشالا که تب زیادی نکنه واسه واکسن هاش.
میگم زیاد تب نکنه ، چون بهداشتی ها میگن اگه تب کنه یعنی واکسها اثر داره.. اما خوب کم و زیاد داره واسه بعضی ها.
قربونت برم. رادین کوچولو رو بجام ببوس

سلام مامان سپهر جان. من رادین رو بهداشت ابوذر می برم. ممنون از راهنمایی خوبت.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد