رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

آقا رادین

برای رادین عزیزم

1391/2/8 13:08
821 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم، رادین خوشگلم، هر روز و هر لحظه که از بودن با تو می گذره احساس قلبی من و عشقی که به تو دارم بیشتر و بیشتر میشه. احساسی رو که به تو موجود دوست داشتنی و کوچولو دارم تا به حال تجربه نکرده بودم و چقدر این احساس شیرین و متفاوته. روزهای اول بودن تو، خیلی چیزها رو در مورد نگهداری تو بلد نبودم و واقعا نمیدوستم که چطور باید یه موجود کوچیک و ظریف رو بزرگ کنم و از اون مواظبت کنم. همه بهم کمک کردن تا بتونم روزهای اول رو سپری کنم و تو رو به بهترین نحو نگهداری کنم و امروز که 32 روز از بودن با تو می گذره من مثل یه مادر خوب میتونم تو عزیز دلم رو توی آغوش پر از عشقم نگهداری کنم و خدا میدونه که چقدر از این کار لذت می برم. هر لحظه بودن با تو برام کلی ارزش داره و ازش نهایت لذت رو می برم. لحظه ای که دهان خوشگل و کوچیکت رو برای خوردن شیر باز میکنی و با هیجانی خاص صورت زیبا و قشنگت رو برای یافتن شیر تکون میدی من غرق لذت و عشقی میشم که نمیدونم چطور باید این عشقم رو نثار وجود نازنینت کنم. رادین عزیزم باورت میشه که یه مادر چقدر میتونه از شستن و عوض کردن پوشک پسر نازش غرق غرور و شادی بشه؟ آره عزیزم اون مادر منم که تمیز کردن و شستن پسر کوچولوش اون رو غرق غرور و شادی زاید الوصفی میکنه که توصیفش برام مقدور نیست. وقتی که تو رو با شیره جونم سیر میکنم و توی آغوشم میگیرم تا با آرامش بخوابی و تو چشمهای قشنگ و آسمونیت رو با آرامشی خاص و لبخندی زیبا که هوش رو از سرم میبره می بندی و به خواب ناز میری همه وجودم سراپا آرامش و شادی میشه. حتی بیخوابی های شبانه تو و بیدار شدن های گاه و بیگاهت در شب هم برام هر روز شیرینتر  و خوشایندتر میشه و نگاه کردن به چشمان رویاییت در نور شب من رو به بی کران عشق مادری میبره. از اولین روز حضورت در آغوشم زیبایی های بسیاری رو در وجوت دیدم و با خیلی چیزهای جدید و بدیع در مورد تو آشنا شدم. چیزهایی که تا به حال ندیده بودم و تجربه نکرده بودم چون تا قبل از بودن تو هیچگاه اینقدر به نوزادی دوست داشتنی نزدیک نبودم و این آشنایی با حقایق زیبا و معجزه سای یک نوزاد من رو هر لحظه به خدا نزدیکتر میکنه و هر لحظه من رو به این باور میرسونه که خداوند چقدر بزرگ و قدرتمنده و چقدر زیبا موجودی به این ظرافت و زیبایی رو خلق میکنه و من هر روز با نگاه کردن به تو و دیدن قدرت خداوند در وجود تو نازنینم، این ذکر ناخودآگاه بر زبانم جاری میشه: فتبارک الله احسن الخالقین. خدای مهربانم از تو ممنون و سپاسگزارم که فرزندی به زیبایی رادین عزیزم به ما ارمغان دادی و زندگی شیرین ما را شیرینتر از شهدی شکرین کردی. بارالها بارها و بارها از تو ممنونم که فرزندی سالم و شیرین به ما هدیه دادی و زبان ما را هر لحظه به زمزمه ذکر زیبای شکراً الی الله مزین نمودی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان جون نی نی
9 اردیبهشت 91 9:33
عزیزم خیلی از این بیان زیبات اذت بردم ان شاا... رادین جون همیشه سالم باشه و روی نمودار راستی یه سوال دارمکه به صورت خصوصی می گذارم اگه بهم جواب بدید ممنونتون می شم

مرسی عزیزم.
مسافران آسمانی
10 اردیبهشت 91 11:15
زیبا بود مهرناز جون...خیلی قشنگ نوشتی عزیزم...خدا همیشه هر سه تاییتون رو کنار هم با دل خوش نگه داره و سلامت باشید...

ممنون همشهری عزیزم
مامان ارمیا
12 اردیبهشت 91 12:08
مسافران آسمانی
12 اردیبهشت 91 16:35
مامان مهرناز جون ، میشه بیشتر از عکسای رادین جونی بذارید؟دلمون میخواد تند تند عکسای پسمل جیگملی رو ببینیم...خوب دلمون براش تنگ میشه...

ببببببببببله عزیزم حتما میذارم.ممنون که انقدر به وب پسری سر میزنی و با نظرات زیبات خوشحالمون میکنی
بابا رضا
12 اردیبهشت 91 22:16
همه امید و آرزوم اینه که آب توی دل تو و مامان تکون نخوره عاشقتونم از راه دور میبوسمتون

مرسی بابای رضای مهربونم زودتر برگرد پیشمون ما هم خیلی دوستت داریم
خاله دنیا
16 اردیبهشت 91 9:12
عزیزم خدا براتون نگهش داره امیدوارم همیشه خوشبخت باشید


ممنون دنیا جون
خاله مهسا
22 اردیبهشت 91 12:36
نفس خالشه, کپل خالشه, داماد خالشم هست


مهرسا
13 تیر 91 1:45
سلام عزیزم
من تازه با وبلاگت اشنا شدم
و وقتی عکس نینیت رو دیدم
واااااااااای ۱ دل نه ، ۱۰۰ دل عاشقش شدم
ماشالله هزار ماشالله چقدر شیرینهه

خدا حفظش کنه
عشقم شد
الهی قربونش برم

مهرسا جان سلام مرسی از نظر لطفتون بازم بهمون سر بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد