رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

خاله ها بدوییییید عکس!!!!!!!!!!!!!

1391/2/23 13:37
3,511 بازدید
اشتراک گذاری

نفس بابا و مامانخاله جونیااااااااااا این سری از همیشه خوشگلتر شدم ادامه مطلبو ببینید...

تازه از خواب بیدار بشم این شکلیم

چشم آهویی بابا و مامانش

وایییییی بابایی این چیه گذاشتین بالا سرم وحشتناکهههههههه

رادین و sid

اولین مهمانی رفتن گل پسر بابا و مامان خونه عمو محمود

اولین مهمانی رفتن گل پسر بابا و مامان خونه عمو محمود

بعضی از وقتا هر چی شیر میخورم سیر نمیشم

بعضی از وقتا هر چی شیر میخورم سیر نمیشم

بعد تازه میفهمم که خیلی خوردم همرو میارم بالا مامانی مجبور میشه تند تند لباسامو عوض کنه

تارزان بابا و مامان

اینقده دوس دارم تند تند لباس عوض کنم مامانی دستت درد نکنه اینقد لباسای ناز نازی تنم میکنی

بعضی وقتا الکی نق میزنم میخوام خودمو لوس کنم

بازم لباس جدید

بازم لباس جدید

با این لباسم خیلی حال میکنم

با این لباسم خیلی حال میکنم

کسی منو صدا زد؟؟؟؟؟

کسی منو صدا زد؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

ساحل
23 اردیبهشت 91 13:51
الهی قربونت بشم عزیزم خیلی ناز شدی جیگر شدی ، قربون چشمای نازت بشم ان شالله درد و بلا ازت دور باشه چشم حسودات کور باشه عزیزمییییییییییی

بوسسسسسسسسسسسسسس

مرسی خاله مریم جونم دوستت دارم
لیلا
23 اردیبهشت 91 19:23
عزیییییییییییزم نازی . خاله ماشالله بزرگ شدی هاااا دوستت دارم خاله جوون . زنده باشی

سلام خاله جونم منم دوستت دارم
مامان کیاوش
24 اردیبهشت 91 14:35
سلام مامانی کجاشو دیدی؟خشکلترم میشه.روز مادر رو هم بهت تبریک میگم هر چند گذشته.

سلام مرسی عزیزم روز مادر به شما هم مبارک باشه
مامان جون نی نی
25 اردیبهشت 91 15:07
ای جونم عزیزم با این همه خوشتیپیت . الهی هزارساله بشی کوچولوی دوست داشتنی. راستی مامان مهرناز عزیزم روزت مبارک هم به عنوان یک مادر هم به عنوان یه زن

ممنون دوسست عزیزم روز شما هم مبارک البته با تاخیر
ترنم
25 اردیبهشت 91 15:52
ای جانم ماشاالا چقدر ناز شده خدا حفظش کنه...
چرا دیگه کلوب نمیای مهرناز جون؟

سلام دوست خوبم من که چند بار اومدم کلوب کسی نبود
سحر
30 اردیبهشت 91 5:10
آخی ، نازیییییییییی عزیزم. چقدر ناز شدی خاله. انشاء الله همیشه خوش و سلامت باشی و زیر سایه پدر و مادرت

مرسی سحر جونم
مسافران آسمانی
30 اردیبهشت 91 9:53
قربون این گل پسری برم الهی...چقدر ناز شدی ماشاالله ، وای اگه اونجا بودم میخوردمش مهرناز جون...دلم آب شد جای من حسابی ببوسش...

باشه عزیزم حتما به جای تو می بوسمش مرسی دوست خوبم

مامان ارمیا
30 اردیبهشت 91 10:02
ای جانم. چه جیگری شده. خدای من ماهه به خدا. براش اسفند دود کن. خدا نگهدارش باشه.

مرسی عزیزم.مرتب براش اسفند دود میکنم
مامان محمدرضا
30 اردیبهشت 91 18:20
عزیزم
چقدر نازه

خوش به حالت زود بزرگ شد

مرسی عزیزم. کی گفته زود بزرگ شد؟؟؟؟؟!!!!از بس شب بیداری می کشم دارم پیر میشم خواهراما به عشق پسر گلی همه بیداریها رو تحمل میکنیم دیگه
مامان محمدرضا
31 اردیبهشت 91 19:11
آره . منم داشتم افسردگی می گرفتم تا مرزش هم رفتم خیلی سعی کردم افسرده نشم . وگرنه کارم در اومده بود. عزیزم فامیل منو توی بیمارستان نوشتن . وقتی دنیا اومده
مامان آرشیدا کوچولو
1 خرداد 91 2:20
وای مامان مهرناز چه عروسکی داری ماشالله

مرسی عزیزم
مامان عاطفه
2 خرداد 91 21:16
لهی دورش بگردم . چقدر ماشالا خوشگل شده . وای که چقدر این عکسای نوزادی به آدم آرامش میده

مرسی عزیزم
مسافران آسمانی
5 خرداد 91 23:34
مهرناز جون چرا آپ نمیکنی عزیزم...؟؟؟دلتنگ خودتو پسمل خوشکلتیم خانم خانما...

ببخشید عزیزم بخدا انقدر این پسملی وقتمو میگیره که وقت اضافی برام نمیمونه که آپ کنم. ممنون که به یادمون هستی
مامان آیهان
15 خرداد 91 23:29
سلام عزیزم ..ماشالا چه گل پسری خداحفظش کنه*بااجازتون لینکتون میکنم...شماهم اگه افتخاربدین..

ممنون عزیزم.
مامان رادین
15 خرداد 91 23:32
الناز
18 تیر 91 17:34
نــــــــــــــــــــازی خداحفظش کنه خوشکله بزنم به تخته

مرسی دوست خوبم

زینب (مامان امیر عباس)
31 شهریور 91 13:13
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم ماشالله خیلی نازه ... خدا نگهداره واست ... بهترینهارو برای شما آرزو میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد