رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

خاله مریم جونم مامان شده هورااااااااااااااااا

1391/3/6 17:57
1,243 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش خاله مریم جون به مامان مهرنازم زنگ زد و بهش یه خبر خیلی خوب داد که مامانی رو کلی خوشحال کردniniweblog.comو اون خبر چیزی نبود جز اینکه خاله مریم مهربونم مامان شده و یه نی نی کوچولو توی دلش داره. منم خیلی خوشحال شدم چون یه دوست خوب پیدا میکنم که میتونم باهاش بازی کنم و مطمئنم که دوست جونمم مثل مامانش مهربون و دوست داشتنیه. خاله جونم من و مامان و بابام خیلی به شما و عمو علی تبریک میگیم و دوستتون داریم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فلفلی دوست رادین
7 خرداد 91 19:46
سلام رادین جونم

فکر کردی من سواد ندارم ، من اومدم وبلاگتو خوندم تازه همیشه با مطالبی که مامانت میذاره حال میکنم منم از بودن تو در کنار پدر و مادرت خوشحالم تو که واسه من کلی دعا کردی بیام حالا دعا کن صحیح و سالم باشم
راستی رادین این مامان منم مثل مامان خودت کلی استرس داره یادته چقدر کلافه بودی از دستش منم همینطور .

دوستت دارم و باز میام بهت سر میزنم بوسسسسس


ای فلفلی شیطون تو کی سواد یاد گرفتی؟!!!فلفلی جونم من همیشه برای سلامتیت دعا میکنم. آره والله مامانم از بس استرس داشت منو کلافه کرده بود ولی من میدونم که تو هم مثل من نی نی خوبی هستی و مامانیتو اذیت نمیکنی. خیلی دوستت دارم منم با وبلاگ تو حال میکنم. دوست جونم منتظرتم تا بیای که با هم بازی کنیم اما یادت باشه ها که جنابعالی از من کوچیکتری و توی بازی من رییسم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد