رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

آقا رادین

همسر مهربانم تولدت مبارک

1391/3/6 19:23
1,068 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به همسر مهربان و صبور و یگانه ام به مناسبت سالروز ولادت زیبایش:

رضای عزیزم همسر مهربانم روز میلاد تو برای من زیباترین روز هستی است. روزی که پروردگار مهربان فرشته ای زیبا را به این دنیا ارمغان داد تا سرنوشت مرا زیباترین سرنوشت سازد. 9 سال است که روز میلادت را با تو و در کنار تو بوده ام و چه زیباست این جشن و سرور با تو بودن. دوستت دارم و به بودنت محتاجم. میلادت مبارک ای گل زیبای هستی من

چو آفتاب خیال تو با من است امشب

نشسته کوکب بختم به دامن است امشب

شب ترنم باران، ترانه ی مهتاب

شب شکوه ستاره که با من است امشب

شب شکوفه و شبنم به باغ بیداری

که پر ز لاله و گل دست و دامن است امشب

شب نسیم و تبسّم، شب شکوفایی

شب فروغ شقایق به گلشن است امشب

چراغ نقره ای ماه، در فضای بهار

چو لاله های سحرگاه روشن است امشب

چو غنچه سر به گریبان نشسته ای تا چند؟

که گل دمیده ز دامان بهمن است امشب

بیا که نوبت گل گفتن است و گل چیدن

جوانه های غزل در شکفتن است امشب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمدرضا
6 خرداد 91 21:46
از طرف ما هم تبریک بگو

ممنون دوست خوبم
زینب
7 خرداد 91 1:02
سلام مهرناز جونم.خوبی؟
از طرف من و داود تولد آقا رضا را تبریک بگیو عزیزم

ممنون زینب جان.
علی بابای فلفلی
7 خرداد 91 19:41
سلام به دوست عزیزم آقا رضا

ضمن عرض تبریک تولد شما آرزوی سلامتی و تندرستی براتون دارم و امیدوارم همیشه سایتون بالای سر رادین جون باشه و به امید جشن 100 سالگیتون در کنار خانواده گرم و صمیمیتون

سلام علی جان لطف دارید برادر
مامان جون نی نی
8 خرداد 91 11:41
از طرف من و نی نی و پدر نی نی به آقا زضا باباجون رادین خان تبریک بگید ان شاا... سایشون 120سال بالای سر شما باشه

باشه عزیزم حتما. ممنون از لطفتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد