رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

دو ماهگی رادین عسل

1391/3/7 21:06
1,077 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رادین عزیز من دو ماهه شد و  من و باباش از این بابت خیلی خوشحالیم چون پسر خوشگل ما داره روز به روز بزرگتر و دوست  داشتنی تر میشه. چند روزیه که رادین قشنگم عاشق این شده که باهاش بازی کینم و اونم در جواب ما برامون بخنده و دل مامان و باباش و مادربزرگا و پدربزرگهاشو با خنده های شیرینش ببره. وقتی که رادین گلم برام از ته دل میخنده دلم براش ضعف میره و بیشتر از قبل عاشقش میشم. خدایا شکرت که این پسر ناز رو به ما هدیه دادی. عزیزکم دو ماهگیت مبارک پسر گلم. امروز رادین رو برای واکسیناسیون و انجام معاینات دو ماهگی به همراه مامان جونش بردیم مرکز بهداشت. اول قد و وزنش رو اندازه گرفتن و خدا رو شکر همه چیزش نرمال و عالی بود. بعدم نوبت واکسنش رسید که من دیگه نمیتونستم این مرحله رو همراهیش کنم. دادمش بغل مامانم و خودم رفتم بیرون. بغض سنگینی داشتم و چشمام پر از اشک شده بود چون تحمل درد کشیدن و گریه پسرمو نداشتم. واکسن سه گانه و هپاتیت ب رو توی پاهای قشنگش زدن و قطره فلج اطفال هم بهش دادن. بعد از اینکه واکسنشو زدن رفتم داخل و بغلش کردم. خیلی واسه پسرم ناراحت بودم. بعد از اینکه آوردیمش خونه کمپرس یخ براش گذاشتم و قطره استامینوفن هم بهش دادم. بابا رضا هم که متاسفانه پیشمون نیست و سرکاره و مرتب با تلفن سراغ پسری رو میگیره. الهی بمیرم برای دلش که انقدر برای من و پسری تنگ شده. میدونم که رضای عزیزم خیلی نگران حال رادینه و بهمین خاطر من نمیذارم که بفهمه رادین عسل درد داره یا اینکه تب کرده. پسر قشنگم الان توی بغلم خوابه و من عاشق اینم که رادین عزیزم رو توی آغوشم بخوابونم. پسرم عاشقانه دوستت دارم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ساحل
7 خرداد 91 19:38
خدا رو هزاربار شکرکه رادین طلا به سلامتی داره بزرگ میشه و ان شالله خدا کمک میکنه و کار باباش زودتر به اهواز منتقل میشه و خیال همه راحت میشه و دلتنگی ها هم تموم میشه آمین

ممنون مریم عزیزم. انشالله که به زودی با دعای شما همینطور میشه
سپيده مامان شايان
7 خرداد 91 21:26
سلام

تا چشم به هم بزني ني ني نازت تموم خونه رو برات سانت مي كنه ههههه

منتظر چهار دست و پا رفتناي فرشته كوچولوت باش و نيروت رو براي دويدن مدام دنبالش جمع كن هههههه

آخ جون چه کیفی میده دویدن دنبال رادین شیطون
مامان جون نی نی
8 خرداد 91 11:43
مبارکه عزیزم دو ماهگرد تولدت مبارک
مامانش براش کیک خریدی
براش تولد ماه به ماه می گیری
به ما هم سر بزنید منتظر حضوورتون هستم

سلام عزیزم ممنون. نه والله فرصت کیک خریدن نداشتم تازه بابا رضا هم که نیست حال نمیده کیک خوردن بدون اون. انشالله برای تولد یک سالگیش جبران میکنم برای پسرم
لیلا
9 خرداد 91 18:49
نازی عزیزم دیگه داره مرد مرد میشه هااااا. عزیزمه انشالله به سلامتی و تندرستی گلم

آره لیلا جون داره مرد میشه.ممنون گلم
مامان يگانه
10 خرداد 91 5:49
مباركه اگه مايل به تبادل لينك بودين خبرم كنين
مسافران آسمانی
10 خرداد 91 18:50
عزیزدلم دو ماهگیت مبارک باشه...داری کم کمک واسه خودت آقا میشی رادین جونی...

ممنون خاله جونم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد