رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

پسر قشنگم سه ماهگیت مبارک

1391/4/7 13:43
900 بازدید
اشتراک گذاری

رادین عزیزم تو گل قشنگ مامان و بابا امروز سه ماهه شدی و من و بابا خیلی از این بابت خوشحالیم. عزیزکم من خیلی منتظر این روز بودم تا تو پسر نازم سه ماهه بشی و از شر این کولیک بدجنس و نفخ های وحشتناک شکمی راحت بشی. عزیزم توی این سه ماه خیلی بخاطر کولیک اذیت شدی و گریه های بی تابانه ات نشونه ناراحتی و دردت بود. من و بقیه اعضای خانواده هامون هر کاری از دستمون بر میومد برای بهتر شدنت انجام میدادیم اما دکترها میگفتن که باید سه ماهت تموم بشه تا خوب بشی و من امیدوارم از امروز هر لحظه بهتر و بهتر بشی تا دل دردهات آروم بشه و پسر گلمون دیگه درد و ناراحتی نداشته باشه. بابا رضای مهربونت هم کیشه و مشغول کار کردن و پول در آوردن برای آسایش و رفاه من و تو. عزیزم قدر این پدر مهربون رو بدون بابا رضا با اینکه خیلی دوری من و تو براش سخته و هر روز دوری از ما براش به اندازه یه عمر میگذره اما بخاطر آسایش من و تو تحمل میکنه. عزیزم این روزای دوری برای من هم خیلی سخته. بابا رضا امروز اولین نفر بود که سه ماهگی گل پسرش رو تبریک گفت و میدونم خیلی ناراحته که نمیتونه این روزهای زیبا رو کنارمون باشه. امیدوارم هر چه زودتر این روزهای دوری تموم بشه و سه تایی بریم خونه خودمون. روز چهارشنبه گذشته که بابایی رفت کیش من و تو همراه بابا جون اسماعیل رفتیم ماهشهر و تا یکشنبه اونجا بودیم و از یکشنبه تا الان اهواز خونه مامان جون مهین هستیم. خاله مریم و نی نی هاش هم از تهران اومدن و خونه مامان جون با وجود 4 تا نی نی گل و ناز مثل بهشت شده و مامان جون خیلی خوشحاله که همه بچه هاش و نوه هاش دورش جمعن. فاطیما کوچولو خیلی تو رو دوست داره و همش قربون صدقه ات میره و خیلی خوشحاله که پسرخاله خوشگلی مثل تو داره. تو اولین و تنها پسرخاله فاطیما هستی و به همین خاطر فاطیما خیلی دوستت داره.پسر نازم من و بابا رضا خیلی دوستت داریم و با هر خنده زیبات هزار بار برات میمیریم. عزیزم سه ماهگیت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ترکان
7 تیر 91 20:34
خواهش میکنم وظیفم بودباعث افتخارمه که تو دنیای مجازی دوستهای خوبو با محبتی مثل شما داشته باشمبازم 3 ماهگیت مبارک آقا رادین جیییییگرمنتظر عکسای نازت هستمایشالا از این ماه به بعد از دست کولیک هم راحت بشی

مرسی دوست خوبم لطفت بود.
خاله مليحه
7 تیر 91 20:59
ماشاالله پسر نازي داريد به ما هم سر بزنيد
بابا رضا
7 تیر 91 21:58
جگل (جیگر) باباشه

پسری سه ماهگیت مبارک بابایی

ممنون بابایی گلم خیلی دوستت داریم من و مامانی
مامان فلفلی
8 تیر 91 9:20
رادین عزیزم سه ماهگیت مبارک ان شالله که سالیان سال زیر سایه پدر و مادر مهربونت زندگی کنی دوستت دارم بوسسسسسسس

ممنون مامان فلفلی جون. کاش زودتر فلفلی جونم به دنیا بیاد تا با هم بازی کنیم
مامان يگانه
8 تیر 91 11:56
سلام 3مين ماه تولد گل پسرتون مبارك يگانه جون توي مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده در حال تميز كردن نخودسبزه اگه دوست داشتين خوشحال ميشيم: بهش راي بدين ممنون ميشم اينم آدرسشhttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php در قسمت نظرات بايد رايتونو بذارين
ترکان
9 تیر 91 17:54
دوست عزیز براتون ایمیل فرستادمبی زحمت بخونیدش.امیدوارم مفید باشه

مرسی از لطفتون حتما مفییده واسمون
سپهر مامان
12 تیر 91 10:07
سلام جیگیلی خاله. رادین کوچولوی خاله. سه ماهگیت مبارک باشه ایشالا. به مامانب مهرناز بگو نگران نباش. چشم رو هم بزاری اندازه سپهره خاله شدم و کلی شیطون که میگی ای کاش توی همون 1 ماهگی، 2 ماهگی، 3 ماهگی، 4 ماهگی می موندی.
ایشالا که زیر سایه بابایی و مامانی زندگی خوبی داشته باشی.
بوس بوس از طرف سپهر و مامانیش.

سلام مرسی خاله اییییییییی بوس منو مامانم هم واسه شما
مامان آوینا
12 تیر 91 14:07
سلام.سه ماهگیت مبااااااااااااااااارک. اقا رادین 5 روز کوچکتر از دختر ما هست. اگه دوست داشتید اسمش را جزء همکلاسی های اوینا ثبت کنید به وبلاگ نی نی های 91 ای سر بزنید و اطلاعاتش را تو نظر بگذارید تا بتونید با هم سن و سال های پسرتون تبادل اطلاعات کنید...
لیلا
12 تیر 91 19:30
عزیزم تولد سه ماهگیت مبارک . انشالله سالیان سال سلامت باشی

مهرناز جون من شمارتو ندارم که بهت بگم نینی منم اومده و به رادین عزیز هم سلام میرسونه

سلام لیلا جون. خدارو شکر که نی نی تو هم اومد خیلی خوشحال شدم عزیزم مبارک باشه

ترکان
18 تیر 91 12:24
ببخشید شما تو مسابقه(اتاق من)نی نی وبلاگ شرکت نمیکنید؟

سلام چیزی در موردش نمیدونم الان هم نگاه کردم چیزی ندیدم در مورد چیه؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد