رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

نینی نفس شیرین تر از قبل میشود...

1391/4/18 14:04
2,286 بازدید
اشتراک گذاری

  دلم دارد هوای دیدنِ تو

  به گوشم می رسد خندیدنِ تو

  به نازت می بری جانم به یغما

  بنازم نازنین، نازیدنِ تو

بفرمایید تو خواهش میکنم دم در بده....

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد                          وجود نازکت آزرده گزند مباد
سلامت همه آفاق در سلامت توست                به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد
جمال صورت و معنی ز امن صحت توست            که ظاهرت دژم و باطنت نژند مباد
در این چمن چو درآید خزان به یغمایی                رهش به سرو سهی قامت بلند مباد
در آن بساط که حسن تو جلوه آغازد                  مجال طعنه بدبین و بدپسند مباد
هر آن که روی چو ماهت به چشم بد بیند            بر آتش تو بجز جان او سپند مباد
شفا ز گفته شکرفشان حافظ جوی                    که حاجتت به علاج گلاب و قند مباد


پسری الان دیگه وسایل اطرافش رو خوب و با دقت نگاه میکنه و با چندتا از اسباب بازیاشم دوست شده و خیلی باهاشون سرگرمه

شیرین ترین لحظه برای بابا و مامان رادین این لحظست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ترکان
18 تیر 91 18:54
آخ جون عکس
در مورد تیتر پست کااملا موافقم
در مورد شعر زیبایی که نوشتید میگم:آمیین
و اما رادین :با دیدن عکساش اول این شکلی شدمهزار ماشالا بزرگ و شیرین شدهبعدش دلم خواست بچلونمشبعدشمودر آخربرای شما بابت این آپ باحال

سلام دوست مهربون مرسی که این همه به ما و پسری لطف دارید
ترکان
18 تیر 91 18:58
در مورد مسابقه منم زیاد اطلاعات ندارمولی تا اونجا که من فهمیدم تو وبلاگ رادین 1 پست با تیتر "اتاق من" میذارید و ایده هایی که برای تزیین اتاق رادین دارید رو مینویسید و عکسای اتاق رادینم میذارید.من تو سایت نی نی وبلاگ دیدم تو همون صفحه اصلی.چون اتاق رادین خوشگله گفتم کاش شرکت کنید

مرسی بیشتر میگردم دنبالش ببینم دقیقا چیه البته از وقتی پسری اومده خیلی کم فرصت میکنیم مشغول نت باشیم
ترکان
18 تیر 91 19:25
راستی رادین جونم کولیکت خوب شد عزیز دلم؟

دوست جونم رادین این روزا خیلی بهتر شده شبا رو تا صبح راحت میخوابه گریه هاشم کمتر شده همش دوست داره یکی باهاش حرف بزنه اگه دوست داشتین خودتون رو بیشتر معرفی کنید
هنگامه
18 تیر 91 19:56
سلاااااااااااااااااام مامان مهرنازی.خوبی؟
ماشاا...دومادخوشگلم چقدنازشده.اگه بدونی این مدتی که نبودم چقددلم براش تنگ شده بود
مرسی مامانی مراقب دومادخوشگلم بودی
قربونش برم خیللللللللللللللللللللللللللی نفسه


سلام دوست خوبم مرسی شما خوبید.نخیر رادین کلی باهاتون قهره این همه مدت بهش سر نزدید فکر کرد فراموشش کردین
مامان فلفلی
19 تیر 91 10:43
عزیز دلم ماشالله هزار ماشالله چشم حسودات کور باشه خیلی ناز شدی طلا شدی قربونت بشم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

سلام خاله اییییییییییییییی جونم شما خوبی
فلفلی جونم خوبه پس کی میادش باهم بازی کنیم
ترکان
19 تیر 91 13:51
دوست عزیز نظر خصوصی داری
در مورد معرفی خودمه

مرسی دوست عزیزم نظر خصوصیتون رو خوندم از آشنایی بیشتر باهاتون خوشحال شدم مراقب خودتون باشید
هنگامه
19 تیر 91 14:28
وای نه من هرکی رو فراموش کنم دومادخوشگلمو هیچ موقع یادم نمی ره این مدت نبودم همش درگیر درس وامتحانی دانشگاه بودم مگه این درسا می زاره آدم یکم راحت باشه خداروشکر3ماه بیکارم
ایناهم مال عشق خودم

نه شوخی کردم هنگامه جون انشالا به سلامتی ما هم خوشحالیم که 3 ماه راحتی و میتونی استراحت کنی
ترکان
19 تیر 91 14:35
مرسیشما هم همچنینببخشید مهرناز خانوم فوضولیه شما متولد63 هستید؟

آره ولی از کجا فهمیدی؟
لیلا
19 تیر 91 18:40
واااااااااااااااای عزیزم چه ناز شده ماشالله ماشالله خدا برات حفظش کنه گلم . همیشه تنش سلامت باشه
مامان ارمیا
26 تیر 91 13:04
خیلی جیگر شده. قربونش. مامانی به ارمیا سر نمیزنی ها.
رادین دوست دارم.

سلام مامان ارمیا جان واقعا معذرت
مامان رادین این چند روزه درگیره اسباب کشی بوده و الان دسترسی به اینترنت نداره نی نی ناز شما رو مطمئن باشید کسی نمیتونه فراموش کنه
مامان عاطفه
2 مرداد 91 2:35
ای جووونم . چقدر ان پسر خوشگل و دوست داشتنی شده . خیلی هم تغییر کرده .

سلام عزیزم مرسی از لطفت

مامان عاطفه
2 مرداد 91 2:35
سلام . ( وقتی پارسا 10 ماهه شد ..... ) خوشحال میشم بخونید و نظرتون رو بگید .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد