رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

عقیقه رادین

1391/4/19 14:57
1,792 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه هفته گذشته 13 تیر ماه یعنی روزی که رادین عسل ما 3 ماه و 6 روزه شد من و بابا رضا براش یه گوسفند چاق و چله خریدیم و برای پسری عقیقه کردیم. رادین کوچولو رو هم بردیم پیش ببعی و از رادین و ببعی فیلم گرفتیم تا بعدها که بزرگ شد فیلمش رو براش بذاریم تا ببینه که چه گوسفند تپلی براش قربونی کردیم.

فدای پسر نازم بشم من که این روزها خیلی شیرینتر شده و با شیرینکاریهاش دل من و باباییش رو میبره. پسر گلم دیگه خیلی خوب اطرافیانش رو می شناسه و با اسباب بازیهاش هم خیلی خوب ارتباط برقرار میکنه و باهاشون سرگرم میشه. خنده های شیرین پسرم برام زیباترین تصویر دنیاست و با هر خنده شیرینش هزار بار براش میمیرم و زنده میشم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

ترکان
19 تیر 91 15:16
ما اینیم دیگههههه
والا وقتی که داشتم پستهای قبلی وبلاگو میخوندم از رو سال ورود به دانشگاه و اگه اشتباه نکنم پست خاطرات آشنایی و ازدواجتون حساب و کتاب کردم رسیدم بهسال 63

بابا ایول تو دیگه کی هستی
ترکان
19 تیر 91 15:17
ببخشید قضیه این عقیقه چیه؟من اولین باره که میشنوم

ترکان جون عقیقه یعنی اینکه وقتی بچه متولد میشه روز هفتم تولدش باید پدر و مادرش براش گوسفند قربونی کنن البته روز هفتم مستحبه اما اگه نتونستن روز هفتم اینکارو کنن تا زمان بلوغ بچه فرصت دارن براش عقیقه کنن. در واقع همون قربونی کردنه که برای بچه عقیقه نامیده میشه. خوب بید نفس؟؟؟؟؟؟
ترکان
19 تیر 91 17:24
آهاااااااا
مرسی خیلی خیلی خوب بید
مرسی از توضیحاتتون

باریکلا چه دوست خوبی پیدا کردیم ترکان همیشه on هستی عزیزم.کاشکی اینجا بودیو وقتی این رادین شروع به گریه میکرد یکم بهمون کمک میکردی فقط عکساشو وقتی خوابه یا میخنده دیدی ولی نمیودونی چه بچه نق نقوییه
هنگامه
19 تیر 91 20:43
ااااا مامانی نق نقای دومادخوشگلمم شیرینه همیشه شادوسلامت باشی رادین جونم.همیشه بخندی دل مامان مهرنازتم شادشادبشه عااااااااااااااااااشقتم دومادخوشگلم خودم زودترازدخترم عاشق این قندعسل شدم
مامان فلفلی
20 تیر 91 8:17
رادین جونم ان شالله به سلامتی باشه برات عزیزم و هیچ وقت رنگ مریضی و ناراحتی رو نبینی ، خاله جون منم خیلی منتظر فلفلی هستم ولی باید صبر کنم همونجور که مامان مهرناز مهربونت صبر کرد ولی ان شالله اومد میارمش با هم بازی کنید حسابی
مامان ارمیا
26 تیر 91 13:04
کار خوبی کردین. ایشالله همیشه سلامت باشه.
ترکان
26 تیر 91 16:44
ای هوااااااااااار بابا ما هم دل داریم آخه 1 عکسی 1 چیزی این چه وضعشه............

سلام دوست عزیز مامان نینی این چند روز درگیر اسباب کشی بوده و دسترسی به نت نداره شما هم چند روزی بود کمتر سر میزدید خیره انشالا
ترکان
27 تیر 91 11:08
با عرض معذرت منم نتم قطع بوددیروز وصل شده.رادینو ببوسیدبه مامان مهرناز هم سلام منو برسونید.مرسی از لطفتون

مرسی بزرگیتون رو میرسونم
ترکان
28 تیر 91 10:58
زندگی دفتری از خاطره هاست.یک نفر در دل شب،یک نفر در دل خاک،یک نفر همدم خوشبختی هاست.یک نفر همسفر سختیهاست.چشم تا باز کنیم عمرمان میگذرد.ما همه همسفر و رهگذریم،آنچه باقیست فقط خوبی هاست.

زیباست مرسییییی
هنگامه
28 تیر 91 18:18
ترکان
30 تیر 91 23:04
دوست خوبم منم وبلاگ دار شدمخوشحال میشم بهم سر بزنی

به به چشم حتما با کمال میل
هنگامه
31 تیر 91 12:44
سلام مامی
چراکم پیداین؟دلم برای دوماد خوشگلم تنگ شده
از طرف من ببوسش

سلام خاله جان نینی مرسی از لطفتون مامان مهرناز چند روزی میشه که دسترسی به نت نداره به بزرگیه خدتون ببخشید
مامان بهراد
14 مرداد 91 19:27
خاله جوون رای گیری شروع شداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تورو خدا اگه می خواید رای بدید برید به این سایت http://www.koodakeman91.niniweblog.com/ به شماره ی ۵ بهراد من رای بدییییییییییید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد