رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

جلوه ای از زیبایی آفریدگار بر روی زمین

1391/5/16 1:02
1,895 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر زیبای من

اگه دوست دارید بقیه عکسهای 4 ماهگی رادین جون رو ببنید تشریف بیارید ادامه مطلب...

وقتی که رادین غریبی میکنه و لباشو ور میچینه

قربون این لبای خوشگل و خوشمزت بشم گلم

پاهای عروسکی پسر خوشگلم که بابا رضا همیشه درسته قورتشون میده

پاهای عروسکی رادین که به قول عمه سارا مثل پاک کن هستن

تاریخ تکرار می شود. رادین در لباس کودکی بابا رضا

کپی برابر اصل

 رادین به همراه عروسک مورد علاقه اش

رادین با دو بنده یشمی آماده برای رفتن به مهمانی خونه عمو محمود

رادین و بابا رضای مهربون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان عاطفه
16 مرداد 91 2:22
سلام پست جدید پارسا ( گل پسر 11 ماهه مامان ) نظرتون چیه ؟
مامان عاطفه
16 مرداد 91 2:24
وووویییییییییییی . چقدر کیف میکنم این پسر خوشگله رو میبینم . خاله بغض نکن دلم میگیره . چقدر هم داری شکل باباییت میشی . لباسشم که پوشیدیو ......................

سلام خاله ایییی مرسی که اومدی بهم سر زدی
مامان دینا و امیر
16 مرداد 91 5:58
سلام خوبی دوست من با وجودی که وبلاگ امیر من سر نمی زنی ولی من همیشه جویای احوال هستم و نمی دونی چه ذوقی می کنم وقتی نوشته هاتو می خونم رشد پسری همسن پسر خودمو............راستی از قد و وزن رادین هم بگو ماشالله فکرکنم خوب باشه نه؟

سلام دوست خوبم اتفاقامن همیشه به وبلاگ دینا و امیر سر میزنم عزیزم توی4 ماهگی قد 62 وزن 7100 گرم



فرزندما
16 مرداد 91 13:12
سلام عزیزم.. ماشاالله چه پسر نازی داریخدا برات حفظش کنه...

سلام عزیزم مرسی که اومدین
ترکان
16 مرداد 91 13:22
وااااااااااای خدا چه گرد شدی تو بچهماشالاای کاش میتونستم بچلونمتاییییییییییییییییی جان لباشو چه جوری ورمیچینه

مرسی خاله ایی از نزدیک خوردنی ترم
هنگامه
16 مرداد 91 13:41
سلام به مامان مهرنازی پرمشغله و دوماد خوشگل خودم
ماشاا... چه نفسی شدی
راستی مامان مهرنازی پسرت دوماد خودمه کسی حق نداره عاشقش بشه مگه یادت رفته ما از دوران جنینی از این قندعسل شما خواستگاری کردیم
همیشه شاد وخندون باشی

سلام خاله ایییییییی یادم هسسسسسسسسست باید ببینم آبجیمون به چشم خواهری چه شکلیه
هنگامه
16 مرداد 91 18:27
آبجیتون به چشم خواهری شما اول به چشم خواهری می بینین آبجیتونم به چشم خواهری خیلی نفسه

پس خوش بحال پسرم
مامان فلفلی
17 مرداد 91 10:00
وای عزیز خاله ماشالله هزار ماشالله بزرگ شدی مردی شدی واسه خودت دوستت دارم قلمبه دوست دارم هر چی زودتر از نزدیک ببینمت

آره خاله جونم منو مامانم هم دوست داریم شما و نینی زودتر بیایید پیشمون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد