رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

شیرینکاریهای پسر من

1391/8/20 23:02
473 بازدید
اشتراک گذاری

رادین عزیز من هر روز شیرینتر از روز قبل میشه و من و باباش رو عاشقتر میکنه. پسر عزیزم الان مدتیه که کلمه ماما رو با زبون خوشگل و شیرین خودش ادا میکنه. پسر گلم تقریبا 6 ماه و نیمه بود که برای اولین بار متوجه شدیم توی گریه های کودکانه اش کلمه ماما رو میگه. جدیداً هم وقتی که شیر میخواد میگه ماما و من دلم میخواد خودم رو براش بکشم. پسر کوچولوی ناز من وقتی که گرسنشه و شیر میخواد سرش رو به سینه ام میماله و میگه ماما. یکی دیگه از کارهایی که مدتیه یاد گرفته و البته بابا رضا بهش یاد داده اینه که با دهن کوچولو و خوشگلش موسیقی میزنهلبخند ما با دست آروم میزنیم روی لبش و رادین هم صدا در میاره و صداش مثل یه موسیقی خوشگل میشه که همه خوششون میاد و میخندن. پسر عسلم بیشتر از اینکه با اسباب بازیهات سرگرم بشی با سیم تلفن و سبد و در قندون و موبایل و بشقاب و اینجور چیزا سرگرم میشی و لذت میبری و از همه بیشتر به پلاستیک پفک و بیسکوییت علاقه داری و تا از دور صدای باز شدن پفک و کیک و بیسکوییت رو میشنوی سرت رو 180 درجه تاب میدی تا ببینی منبع صدا از کجاستنیشخندقربونت برم که انقدر باهوشی که وقتی ما ازت قایمشون میکنیم خودتو خم میکنی تا ببینی کجا گذاشتیمش و بالاخره هم پیداش میکنی و کلی باهاشون سرگرم میشی. به روزنامه هم خیلی علاقه داری. وقتی چیزی رو میبینی که خیلی دوسش داری انقدر خودتو به سمتش میکشی که نزدیکه با صورت بیای روی زمینلبخند همه چیز رو هم میخوای بخوری و میکنی توی دهنت ولی ما که اجازه نمیدیم تو گوگولی مگولی چیزای بد رو بذاری توی دهنت واسه همین ازت قایمشون میکنیم. اسم قشنگت رو هم دیگه به خوبی میشناسی و هر کس که صدات میکنه سرت رو به طرفش برمیگردونی. تازه دالی بازی هم بلدی و خیلی خوشگل اینکارو میکنی. بابا رضا باهات دالی بازی میکنه و وقتی بهت میگه قایم شو سرت رو توی سینه من قایم میکنی قربونت برم من الهی. دیشب هم یه بازی جدید کردی جغجغه ات رو که میدادم دستت از عمد مینداختیش و وقتی بهت میگفتم اه چرا انداختیش بلندمیخندیدی وبعد دوباره میدادم دستت و بهت میگفتم رادین بندازش تو هم پرتش میکردی و میخندیدی. قربون پسر باهوشم برم که معنی جملات رو به خوبی متوجه میشی. این هم از کارهایی که پسر شیطون بلای مامان انجام میده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

لیلا
20 آبان 91 19:06
عزییییییییییییییزم الهی که زنده باشه . یه دنیا بووووووووووووووووووووس

ممنون لیلای عزیزم
سحر
21 آبان 91 18:08
وای چقدر هیجان انگیز که رادین میگه "ماما" ...
من که لحظه شماری می کنم واسه وقتی که ریحانه بتونه صدام کنه.

امان از نی نی ها که همه چیزو می خوان بکنن تو دهنشون! گاهی اوقات آدم مجبوره یه سری چیزا رو از دستشون بگیره...

راستی رادین جون چهار دست و پا میره؟

سحر جون انشالله ریحانه جونم به زودی میگه ماما و قند توی دلت آب میکنه. نه رادین هنوز 4دست و پا نمیره الان زوده 8 ماهگی به بعد باید بره.
زهرا
22 آبان 91 16:18
نازییییییییییییییییییی رادین عزیزم خیلی نازشدی
بوس بوس

مرسی زهرا جون
مامان امیررضا
23 آبان 91 16:26
نازییییییییییییییییی خاله فدات.شنیدن کلمه مم و بب یکی از شیرین ترین لحظات بودن با بچه هاست

ممنون خاله جون. آره خیلی شیرینه
مریم
23 آبان 91 16:36
جیگرشو . حال میده تازه کم کم شیطونیاش شروع شده و به زودی میای میگی همه زندگی رو ریخته بهم کابینت و کمد و ......... وای چه حالی میده عزیزم .

آره واقعا هههههههه
مامان پرهام
25 آبان 91 20:34
سلام به به چه پسرمون آقا شده من مدتی نبودم شما هم نیومدی پیش ما!

آره شرمنده عزیزم حتما سر میزنم
پرنسس
27 آبان 91 18:56
سلام دوست من ،برای طراحی تم تولد دلبندتون در خدمتم می تونید به کلوپم در نی نی سایت سر بزنی و طرح هامرو ببینی و اگه سوالی داشتی در وبلاگم بپرسی قیمت 15 هزار ::::هر طرح 1000تومان منتظرتونم اینم آدرس کلوپم http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=17590&ChatDate=27-8-1391 آدرس ایمیلم parnia.sm90@yahoo.com
خاله آرسن
3 آذر 91 23:53
خدا حفظش کنه خیلی پسل نازی هستش موش بخوردتش خوشحال میشم از وبلاگ نی نی ما هم دیدن کنین
http://arsen.niniweblog

ممنون دوست جون. باشه حتما سر میزنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد