رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

عشق زندگی ما

1391/8/26 0:22
1,007 بازدید
اشتراک گذاری

رادین عزیزم عشقم گلم تو هر روز داری زیباتر و شیرینتر از قبل میشی و من از داشتن گل زیبایی چون تو خیلی خوشحالم. پسر عزیزم یکی از کارهایی که دو روزه یاد گرفتی و خاله مهسا بهت یاد داده اینه که دست خوشگل کوچولوتو به طرف ما میگیری و مشتت رو باز و بسته میکنی که یعنی بیالبخند بعد خودت هم به کف دستت خیره میشی و لبخند میزنی و وقتی من کف دستت رو میبوسم میخندی. الهی من قربون اون  خنده های خوشگلت بشم عزیزم. عشقم امروز با خاله مهسا بردیمت مرکز بهداشت. چون واسه 7 ماهگیت تهران بودیم و نتونسته بودم ببرمت امروز بردمت. قد و وزنت و دور سرت رو اندازه گرفتن و گفتن که همه چیزت خوبه و روی نموداره. خدا رو شکر عزیز دلم. بابا رضا هم کیشه و اشالله 2 شنبه آینده میاد پیشمون. دلش حسابی برات تنگ شده و برای دیدنت خیلی بی تابه. عزیزم دیشب برای اولین بار ساعت 9 شب خوابیدیتعجبخیلی برای هممون عجیب و باور نکردنی بود چون معمولا 11 به بعد میخوابی. پسر گلم خیلی به من وابسته ای و وقتی سرکارم خیلی بهانه منو میگیری و وقتی هم که میام خونه حتی یک ثانیه هم تحمل نمیکنی که لباسامو دربیارم و دستامو بشورم میخوای زود بیای بغلم و شیر بخوری. 4-3 روزی هم هست که شیشه رو نمیگیری و مامان جون وقتی من سرکارم باید با غذا سیرت کنه تا من برگردم. الهی بمیرم که دوری من انقدر برات سخته عزیزم کاش میتونستم همیشه و هرلحظه کنارت باشم اما چه کنم که باید برم سرکار و ساعتها ازت دور باشم. منو ببخش عزیزدلم زندگی من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان امیررضا
26 آبان 91 13:02
نازی چقد پسرتون عسله از کدوم شهرین
به من هم یه سربزن ممنون میشم

ممنون دوست خوبم ما از اهواز هستیم. حتما سر میزنم
بابا رضا
26 آبان 91 18:28
نفس بابا خوب شد مامانی عکسات رو زودتر نذاشت من چطوری میخواستم بعد از دیدن این عکسا روزای بیشتری رو تحمل کنم

خوب بابایی مامانم بخاطر همین زودتر نذاشتشون دیگه
سحر
28 آبان 91 5:45
آخی نازی عزیز دلم. ماشاء الله.
چقدر نگاهش شبیه ریحانه ست. انگار بچه ها همه فرشته اند. یه معصومیت و مهربونی ای تو عمق نگاهشون هست که دل آدمو می لرزونه...
خدا حفظش کنه

ممنون سحر جون. آره واقعا همه بچه ها مثل فرشته ها معصوم و پاکن
هنگامه
28 آبان 91 11:13
زهرا
28 آبان 91 13:38
چقدرتوعکس آخری نانازشدی رادین خوشکله
لیلا
30 آبان 91 13:23
عزیییییییییزم چقدر ناااازی ماشالله خدا حفظش کنه برات . زنده باشه

ممنون لیلا جونم.
مریم
6 آذر 91 12:27
من یه بار رو این مطلب نظر گذاشتم چرا تایید نکردی !!!!
رادین گلی دوستت دارم بوسسسس

مریم جون حتما نظرت ثبت نشده وگرنه حتما تاییدش میکردم عسیسسسسسسسسسسسسسم
مامان بهراد
7 آذر 91 2:20
رای گیری شروع شد اگه دوست داشتید برید به ای آدر و به یکی از این فرشته های کوچولو رای بدید خاله جوووووون ها: http://2nyaienafis.niniweblog.com/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد