رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

رادین عسل مامان

1391/10/15 18:13
616 بازدید
اشتراک گذاری

رادین عزیز مامان سلام. گلم ببخشید که مدتیه خیلی دیر به دیر میام و برات از کارهای شیرینت و عکسهای قشنگت کمتر میذارم. آخه تقصیر خودته گوگولیه من انقدر من رو سرگرم خودت و کارهات کردی که کمتر فرصت آزاد برام پیدا میشه. عزیزم دقیقا از روزی که نه ماهت تمام شد و وارد ده ماهگی شدی یعنی از  هفتم دی ماه تونستی دو سه قدم چهار دست و پا بری و منو بابا رضا از این بابت خیلی خوشحال و هیجانزده شدیم. گلم مامان قربونت بره که این روزها همش با اون انگشتهای کوچیکت آهنگ میزنی و دل همه رو میبری. انگشت شصتت یا انگشت اشاره ات رو میکنی توی دهن خوشگلت و صدای خیلی قشنگی در میاری. وقتی هم که ما اینکارو میکنیم تو هم دوباره تکرار میکنی. البته اولین بار خودت اینکارو خود به خود انجام دادی و خودت یاد گرفتی و ما در واقع از تو یاد گرفتیم عزیز دلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پرهام
15 دی 91 20:59
مامانیه سپهر
17 دی 91 9:45
سلام مامان مهرناز. هزار ماشالا به رادین جان. مطمئنم در آینده فرد موفقی میشه.
مهرناز جان، سارا (مامان علی خوشتیپ)چند روز آخر ماه صفر رو روضه دارن. من و چند تای دیگه از همشهریها قراره اونجا جمع بشیم تا همدیگه رو ببینیک. خوشحال میشیم که شما و رادین گلم توی این جمع حضور داشته باشید گلم.اگه مایل بودی بیای، توی وبلاگ سپهر خبر بده تا بیام و آدرس رو واسم بنویسم گلم.

ممنون مامانيه سپهر. عزيزم خيلي دوست دارم بيام و ببينمتون اما متاسفانه شرايطش برام فراهم نيست. ممنون از لطفت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد