رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

عکسهای رادین عسل

1392/6/3 22:13
1,491 بازدید
اشتراک گذاری

ادامه مطلب...

رادین در حال گوش دادن به موسیقی. کلی هم کیف کرده بود و خوشش اومده بود لبخند

رادین و پسرخاله اش ایلیا که از تهران اومده بود و دوتایی نشستن توی چمدون خاله مریم و کن فیکونش کردننیشخند

رادین توی تختش مشغول بازی و شیطونی

رادین توی کمد رختخوابی مامان جون ایناخنده

رادین خان آماده برای رفتن به عروسی با کلاه جدیدش

اینم اولین کفشهای رادین خان برای شروع راه رفتن توی کوچه و خیابون. البته پسرم توی سیسمونیش کفش زیاد داشت اما اونموقع نمیتونست راه بره ولی با این کفشاش همش در حال راه رفتنهلبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ترکان
4 شهریور 92 0:00
یعنی دستم بهت برسه درسته قورتت میدممامان مهرناز شما عضو ف.ی.س.ب.و.ک نیستید؟

مرسی ترکان جون. چرا عضو هستم
mamane m@ni
7 شهریور 92 0:14
واااااااااااااای این جوجوبلا رو ببین چه خوردنی شده
قربون اون لبخندت
کفشاتم مبارکه خاله

ممنون مامان مانی
مامان محمدپارسا
13 شهریور 92 23:13
باردار که بودم هروقت میومدم تو این وب دلم غش میرفت واسه این شازده حالا نی نی خودم ماه دیگه یکسالش میشه ایشالا همیشه سالم و سلامت باشی خاله جونی
مامانش بیشتر ازش عکس و مطلب بذار

ممنون دوست خوبم شما نسبت به ني ني من لطف داريد. به سلامتي كه شازده پسر شماهم داره يكساله ميشه از طرف من و رادين ببوسش
مامان ارمیا و ایلمان
20 شهریور 92 12:04
هزار اله اکبر. ماه شده. ایشالله همیشه سالم و تندرست باشه.

مرسی عزیزم
مامان آیهان
23 آذر 92 18:54
جووووووووووووونم چه ناز پسریییییییییییییه مرسي دوست جونم
فاطیما مامان امیرعلی
9 دی 92 9:35
ای جوووونم چه ناز بلاییه این پسررررر اینجا بود حتما میخوردمششششش قربون اون خنده هاش خدا براتون نگهش داره اسفند یادت نره مامانی مرسي دوست خوبم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد