رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

آقا رادین

عروسي عمه سارا

1392/8/11 12:50
1,135 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام. من و رادين اومديم با كلي خبر تازه از جشن عروسي عمه ساراي رادين. چند روز پيش يعني دقيقا يكشنبه گذشته 5 آبان عروسي عمه سارا بود. رادين و مامان و باباش كلي تيپ زده بودن و توي مراسم از همه خوشتيپتر بودن چشمک مخصوصا پسرك عزيزم كه همه ميگفتن رادين امشب از همه آدماي توي جشن خوشتيپ ترهلبخند مامان و باباي رادين از يكي دوماه قبل از عروسي ذنبال خريدن لباساي خوشگل بودن تا بتونن اونشب بتركونننیشخند مخصوصا واسه آقا رادين گل كلي گشتن تا لباساي خوشمل پيدا كنن. پسر شيرين مامان توي جشن عروسي عمه اش يه پيراهن سفيد آستين بلند بهمراه پاپيون سفيد و مشكي و دو بنده مشكي و شلوارك مشكي پوشيده بود و خيلي گوگولي شده بود قربونش برممممممممماچ توي جشن هم كلي شيطنت و فضولي كرد و از پله هاي سالن هي رفت بالا و هي اومد پايين و كلي هم رقصيد و به قول خودش ناناي كردبغل به هممون كلي خوش گذشت. ديروز هم مراسم پاگشاي عمه سارا خونه مامان جون و بابا جون بود و بعد از ظهر هم دوباره بزن و بكوب اقوام و شيطنت هاي آقا رادين گل گلابنیشخند به زودي عكسهاي رادين رو كه توي مراسم ازش گرفتيم ميذارم البته اگه قابليت گذاشتن توي وبش رو داشته باشه چون توي همه عكسا بغل يه نفره كه ممكنه به دلايلي از گذاشتنشون معذور باشملبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحر
18 آبان 92 3:07
مهرناز جون سلام. منتظر دیدن عکس های جدید رادین هستیم. اگه دیدی تو عکسهای رادین کسایی هستن که نمی خوان دیده بشن ، با فتوشاپ سانسورشون کن. راستی شما رسم و رسومتون چه جوریه؟ تو هم باید تو خونه خودت خواهر شوهرت رو پاگشا کنی و جشن بگیری؟ یا همون یه پاگشا از طرف همه خانواده ست؟ آخه برادرشوهر منم به زودی ازدواج می کنه و دوباره داستان مهمونی پاگشا دارم! سلام سحر جون. والا وقت كار كردن با فتوشاپ رو ندارم رادين واسم وقت نميذاره قربونش برم آره سحر جون من هم بايد خونه خودم پاگشا كنم البته اجباري در كار نيست خودم دوست دارم اينكارو بكنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد