رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

واکسن 18 ماهگی

1392/7/14 17:55
833 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رادین عزیزم واکسن های 18 ماهگیش رو زد. پسرم خیلی دردش اومد و گریه کرد. چشمام پر از اشک بود. نمیتونستم درد کشیدن پسرم رو ببینم. هر چند میدونستم برای سلامتیه خودشه اما تحمل درد کشیدن و گریه کردن پسرکم رو ندارم. دیشب هم تا صبح تب داشت و پاش هم امروز کمی درد میکرد اما الان خدا رو شکر بهتره. خیلی خوشحالم که دیگه لازم نیست تا 6 سالگی پسرم واکسنی بزنه لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مریم
17 مهر 92 14:05
سلام عزیزم
به سلامتی انشالله همیشه رادین صحیح و سالم باشه
من همیشه به یادتون هستم ولی این روزها کلی درگیر درس و دانشگاهم .
البته چند باری هم برات پیام گذاشتم دیدم تایید نکردی گفتم شاید دیگه خاله مریم رو دوست نداری !!!!!!!!!!!!!!

سلام مرسي عزيزم. مگه ميشه من نظر تو رو ببينم و تاييد نكنم حتما نظرت ثبت نشده. منم هميشه به يادت هستم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد