رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آقا رادین

خاله هاي فرعي ني ني

1390/6/22 11:41
459 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني جون بازم سلام خدمت شما بند انگشتي ناز نازي.امروز مامان خيلي فعال شده و هي مياد برات پست جديد ميذاره. خوب چيكار كنيم ديگه ماييم و همين يه دونه ني نيلبخند

همونطور كه توي پستهاي قبلي هم فرموده بودمنیشخندني ني جان من سه تا خاله داره كه البته اين سه تا خاله، خاله هاي اصلي ني ني هستن. از اونجاييكه بعد از گذاشتن اون پست يكي از خاله هاي فرعي ني ني طبق يك اظهار نظر غمگينانه، ابراز ناراحتي و گله مندي نمودن كه اي نامرد!! پس چرا ما رو بهش معرفي نكردي، اينجانب بر اين شدم تا طي يك پست جديد اين خاله ها رو هم به ني ني و دوستانش معرفي كنم.

ني ني گلم شما علاوه بر سه تا خاله اصلي، سه تا خاله فرعي هم داري كه اين سه كله پوكniniweblog.comدوستاي صميمي و هم اتاقيهاي دوران دانشجويي ماماني هستن. خاله آسيه جون،خاله زينب جون آباداني و خاله زينب جون اهوازي. چون دوتا خاله زينب داري به ترتيب شهر تفكيكشون كردم.لبخند خاله آسيه و خاله زينب آباداني هنوز به جرگه متاهلين نپيوستن ولي اون يكي خاله زينب 7 ماه بعد از مامان مهرناز ازدواج كرد و هنوز ني ني نداره. ديشب خاله آسيه با بنده تماس فرمودن و كلي ابراز ذوق و علاقه به وبلاگ ني ني نمودن چون ديشب براي بار اول وبلاگ ني ني رو رويت كرده بودن و كلي خوششون اومده بود از دست به قلم اينجانباز خود راضی 

ني ني جان بنده چندتايي هم خاله اينترنتي داره كه مامان خيلي باهاشون صميميه ولي هنوز مفتخر به ديدن روي ماهشون نشده.niniweblog.comخاله اينترنتي ها هم ني ني منو خيلي دوست دارن و هميشه وبلاگشو ميخونن. خاله مريم گل، خاله ساناز با كلاس، خاله صباي بدحال كه ني ني توي دلش همسن ني ني منه ولي خيلي شيطونه و مامانشو مدام اذيت ميكنه، خاله سحر مهربون كه ني ني توي دلش از ني ني هاي ما يه دو هفته اي كوچيكتره و چندتا خاله ديگه. تازه مامان مهرناز كلي خاله و دخترخاله هم داره كه همشون قراره بشن خاله هاي ني ني. وايييييييييي ني ني من چقدر خاله داره خوش بحالش با اينهمه خاله مهربون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دایی امین
22 شهریور 90 13:47
اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ ، تو عُمرم این همه خاله رو یجا ندیده بودم :دی

بَسکه این بچّت پُرروءِ !!! به باباش رفته :دی :پی

اوا داداش جون باباي ني ني كجا پرروئه
خاله مریم
22 شهریور 90 21:06
از طرف خاله مریم به نی نی گل ارادت خودم رو عرض میکنم و از راه دور میبوشمس به امید دیدار مامان مهرناز و نی نی گل و مودبی که مامانش رو اذیت نمیکنه
ساناز
23 شهریور 90 10:37
بنده خاله سانازم و خیلی خوشوقتم از معرفی به نی نی ناز مهرناز جون، من و بقیه خاله ها همگی بی صبرانه منتظر تشریف فرمایی شما نی نی ناز به این دنیا هستیم.
دوستتون دارم و بهترینها رو آرزومندم.

مرسي خاله ساناز جونم
nafas
23 شهریور 90 11:05
سلام خاله مهرناز جان من که از همون اول نی نی تون رو دوستش داشتم چون با نی نی خودم هم سن هستن و خیلی برام جالب بود میتونم خاله خوبی باشم براش

آره نفس جان حتما. ني ني منم خوشحال ميشه خاله اي به خوبي شما داشته باشه
ترنم
23 شهریور 90 17:25
هر چند که مامان مهرناز منو جزء خاله های نی نی به حساب نیاورد
ولی من از همین جا خودمو به نی نی ناز معرفی میکنم البته اگه مامان مهرناز افتخار بده ما رو جزء خاله های نی نی حساب کنه
نی نی جون خاله ترنم هم خیلی دوستت داره و همیشه وبلاگتو میخونه گاهی کلی نظر مینویسه ولی فرستاده نمیشه
امیدوارم صحیح و سالم به دنیا بیای بووووووووووس واسه نی نی جیگیلی

آخي ترنم جون ببخشيد عزيزم ناراحت نشو از مامان ني ني
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد