رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

آقا رادین

مامان ني ني موفق به شكستن شاخ غول ميشود!!!

1390/6/22 14:16
531 بازدید
اشتراک گذاری

به اطلاع همه دوستان عزيز ميرسانم كه اينجانب موفق گرديدم طي يك سري عمليات متبحرانه و گيردادنهاي سه پيچانه!!niniweblog.comبالاخره شاخ غولniniweblog.comرا شكسته و به فيض مرخصي نائل گردم.niniweblog.com جا دارد همينجا از كليه دوستان و وابستگاني كه ما را از دعاي خير خود بي نصيب ننموده و انواع راهكارها را به اينجانب ارائه نمودند تشكر و قدراني بنمايم. بسيارمشعوفيم كه توانستيم به يمن وجود نازنين ني ني جان مرخصي 12 روزه نیشخند از رييس محترم مطالبه نماييم.

به افتخار آقاي رييس : رييس رييسه آقا رييسه هي هي ....  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مری
22 شهریور 90 21:10
ایول ایول ایول

خیلی خوشحال شدم و واقعا دوست دارم ببینمت به امید دیدار

منم خیلی دوست دارم ببینمت دوست خوبم

دایی امین
22 شهریور 90 22:13
هیـــــــــــــــه
خوش بگذره بهتون...
سفر بخیر...

مرسی داداش گلی

ساناز
23 شهریور 90 10:25
امیدوارم سفر خیلی خوبی در پیش داشته باشید

مرسی ساناز جون
مامان میکاییل
23 شهریور 90 13:43
به افتخاره دوست جوون بزن کف قشنگه رو خوش بگذره
سحر
27 شهریور 90 20:00
تعطیلات خوش بگذره
مهسا
4 مهر 90 10:31
هووورااااا خیلیییی خوشحال شدم برات مهرناز جون من تاپیک اگه دوست دارید فرزندتون زیبا بشه تو رو دنبال می کردم (مامی جون) خیلی خیلی هیجان زده شدم وقتی فهمیدم نینی داری.

مرسي مهسا جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد