رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آقا رادین

بازگشت پيروزمندانه ني ني از سفر

1390/7/4 12:22
786 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ني ني خوشگل خودم . امروز مامان مهرناز و ني ني بعد از يه استراحت 12 روزه به سركار برگشتن. همينجا از ني ني جون خوب خودم يه تشكر جانانه ميكنم كه توي مسافرت بسيار طولاني ماماني باهاش همكاري كرد و نذاشت مامان اذيت بشه. بوس واسه تو ني ني ماه خوشگلماچمن و ني ني به همراه بابا رضا جون مهربون و خانواده بابا رضا روز جمعه 25 شهريور صبح زود حركت كرديم به سمت تهران. توي راه هم بخاطر اينكه ني ني اذيت نشه خيلي مي ايستاديم و استراحت ميكرديم. شب ساعت 8 رسيديم تهران و رفتيم خونه خاله مريم. فاطيماي خاله كلي خوشحال بود و ذوق ميكرد كه خاله مهرنازش اومده پيشش.niniweblog.comايليا جون هم كلي بزرگتر شده بود و حسابي خوردني شده بود. فاطيماي خاله هم امسال به پيش دبستاني رفته و لباساي مدرسشو واسه خالش پوشيد و خاله مهرنازم ازش كلي عكس گرفت و قربون صدقش رفت. دو روز خونه خاله مريم بوديم و روز سوم رفتيم سمت شمال كشور و شهرهاي مختلف رو حسابي گشتيم و خوش گذرونديم. روز پنجشنبه 31 شهريور هم برگشتيم تهران و روز شنبه هم حركت كرديم به سمت اهواز. امروز هم ماماني اومده سركار. اينم از خاطره اولين مسافرت سه تايي من و بابا رضا و ني ني جون. توي مسافرت خيلي براي سلامتي ني ني نگران بودم و همش دعا ميكردم بتونم ني ني عزيزمو سالم برگردونم به خونه. خداروشكر كه مسافرت به خوبي و خوشي تمام شد و من و ني ني سالم و سرحال برگشتيم خونه خودمون. امروز هم براي چك آپ ميرم پيش دكترم تا خيالم از بابت سلامتي ني ني راحت بشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مری
5 مهر 90 9:39
خدا رو شکر که مسافرت خوش گذشت و صحیح وسالم برگشتین به کار و زندگی خیلی دوست داشتم ببینمتون که سعادت نشد به امید دیدارتون بوسسسسسس

مرسي مريم جونم منم خيلي دوست داشتم ببينمت اما قسمت نشد اينشالله در اينده نزديك
زینب
5 مهر 90 15:16
سلام عزیزم
رسیدن به خیر.سفر که بودی واسه خودت ونی نی دعا کردم صحیح و سالم برگردید

مرسي عزيزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد