رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

مجدداً هفته سيزدهم !!!!!!!!!!

1390/7/23 15:37
554 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان گل و بامرامي كه به وبلاگ من و ني ني سر ميزنن و با نظرات خوشگلشون ما رو خوشحال ميكنن.

اگه جز خوانندگان هميشگي وبلاگ بنده باشيد حتماً با خوندن تيتر اين پست با خودتون ميگيد اه! پس چند بار هفته سيزدهمسوال اما خوب من قبلا هم اعلام كرده بودم كه محاسبات بنده با محاسبات سونوگرافهاي محترم توفير داره و دليلش رو هم خودشون بهترميدونن. و از لحاظ علم سونوگرافي دقيقاً امروز 23 مهر اينجانب به همراه ني ني محترم وارد هفته سيزدهم شديم و از اين بابت بسيار خرسنديم چون به سلامتي و ميمنت ماه سوم بارداري به اتمام ميرسه و شايد با اتمام ماه سوم اين بنده حسابي تنبل شده و خواب آلود نیشخند كمي انرژي مضاعف بگيرم و بيشتر به كارها و امورات شخصي و غير شخصي بپردازم. از شما چه پنهون الان نزديكه يه ماهه كه حسابي تنبل و تن پرور شدم و حوصله هيچ كاري غير از خوردن و خوابيدن و لم دادن جلوي تلويزيون رو ندارم و همش رو هم با اجازتون حواله ميدم به ني ني بيچاره لبخند و مدام با مظلوميتي منحصر بفرد، به بابا رضا ميگم واييييييييي اين بچه ات منو تنبل كرده و نميذاره پاشم به كارام برسم البته خودمونيم ها بدمم نمياد كمي توي كاراي خونه تنبلي در بيارم و موكولشون كنم به آيندهنیشخند و البته اين بين نقش بابا رضا رو هم به عنوان يه همسر مهربون و فداكار و يه باباي خوش قلب و گل و نازنين نبايد ناديده گرفت كه با كمكهاي بي دريغش به اينجانب در امور خانه و بيرون از خانه و ... اسباب راحتي و آسايش اينجانبان (من و ني ني) رو فراهم ميكنه.بابا رضا ما دوتايي خيلي مخلصتيم به خدا  همه ماماناي حال حاضر ميگن كه وقتي ماه سومت تمام بشه و وارد ماه چهارم بشي يه انرژي بي نهايتي ميگيري كه خودتم توش ميموني كه اينهمه انرژي رو ازكجا آوردي؟!!!! و ني ني هم داره حسابي همه تلاشش رو ميكنه تا هر چه زودتر مامان مهرنازشو از ماه سوم بودن دربياره تا بلكه اين مامان خواب آلودش رو بتونه سرحال بياره و ديگه شاهد خميازه كشيدن ها و دهن دره هاي پي در پي ماماني نباشه. راستشو بخواهيد اين مامان مهرناز در دوران مجردي توي خانواده خودش به داشتن لقب بسيار زيبايي مفتخر بود و اون هم اين بود: كمپاني خواب نیشخند و پر واضح است كه اين لقب حكايت از اين داره كه اينجانب در تمام دوران زندگي خود فردي خوابالو بوده ام كه از هر فرصتي براي خوابيدن استفاده ميكردم و بدن نازنينم رو روي تخت ولو ميكردم. حالا بشينيد با خودتون دودوتا چهارتا كنيد ببينيد بنده حق دارم الان كه ديگه يه ني ني هم توي دلم دارم و بايد اجازه بدم كه ايشون هم خوب بخوابه و استراحت كنه انقدر تنبل بشم و هي بخوام بخوابم؟ خوب ديگه حسابي از محسنات خودم شما رو مستفيض كردم. فكر كنم الان همتون در حال خميازه كشيدن هستيد و هوس كرديد يه دل سير بخوابيد از بس كه در وصف خواب حرف زدم.  

چون مشخصات ني ني در هفته سيزده رو قبلا طي يك پست زودتر از موعد، توي وبلاگ گذاشته بودم الان ديگه نيازي به تكرارش نيست. در صورت تمايل به دونستن اينكه ني ني توي هفته 13 چه شكليه و چه تغيير و پيشرفتي كرده ميتونيد به پستهاي قديميتر بنده با لينكهاي زير مراجعه كنيد:

 http://jigili.niniweblog.com/post44.php

http://jigili.niniweblog.com/post45.php

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مهسا
23 مهر 90 21:18
کپل با این حرفهات هرکی که نشناست فکر میکنه تو کارای خونه تنبلی.خاله های عزیز مامان مهرناز همیشه خونش مثل دسته گله فقط وقتی میاذ خونه ی ما تنبل میشه و کار نمیکنه

اي پررو خوب من اونجا مهمانم واسه همين كار نميكنم
بابا رضا
23 مهر 90 22:59
دقیقا داره از من سوء استفاده میکنهههههههههههههههههه والا من تو زمان مجردی حتی به پیاز نگاه نمیکردم حالا چنان با این پیار هنرنمایی میکنم که خود پیازم فکرشو نمیکرد بشه همچین کارایی باهاش کرد البته ناراضی نیستم واسه بچمه دیگه که الهی قربونش بره باباییش.بابا گلی مامانی اومد دید چی نوشتم واست کلی حسودی از خودش در وکرد بله البته به خاطر دوتاتونه که همه چیز من هستین بوس واسه مامانی و نینی یی

اههههههههه شوهري خوب معلومه كه جنابعالي توي زمان مجردي دست به هيچي نميزدي آخه شما تك پسر نازنازي بابا بودي البته الانم تك گل نازنازي من هستي منم دلم نمياد شما توي خونه كار كني اما خوب دل مهربون خودت اجازه نميده بهت كه كمك خانمي نكني قربونت برم من مرسي عزيزم كه هميشه به فكر رفاه و راحتي من بودي و هستي
nafas
24 مهر 90 10:21
سلام عزیزم منم با حساب های خودم حالا تو هفته 15 هستم ولی میدونم که سونو یه چیز دیگه میگه ...عزیزم من شوهرم پیمانکار برق تهران هست و حدودا 2 هفته 1هفته میاد ولی بخاطر اینکه از اول ازدواجمون اینجوری بود من عادت کردم و زیاد سخت نمیگیرم همه میگن تو صبر ایوب داریولی در کل به خودت سخت نگیر که راحت بگذره چون بارداری حساس تر هستی فدات

مرسي آتي جان. بوس براي تو و ني ني نازت
سيد اميرعباس بابا
24 مهر 90 11:36
سلام ني ني خوشگل و ناز خوبي؟؟؟؟ وبلاگ ناز و قشنگي داري مثل خودت ايشالا زودتر بياي به اين دنيا بهت سر زدم بگم ميخوام باهات دوست بشم مياي دوست هم باشيم؟؟؟؟ دوستت دارم يه سر بهم بزن اگه دوست داشتي خبرم كن با هم دوست بشيم دوستت دارم سيد امير عباس بابا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد